kuishoudgordel niet gevaarlijk ?

• 's Avatar Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
7 years 1 month ago #6357 by
hallo mijn naam is henk ik ben new op dit forum , wil graag mijn pik laten opsluiten in peniskooi,

maar heb dringende vraag als je geil erectie begint te krijgen is het dan niet gevaarlijk ? dat je penis zo klein opgesloten zit ? of stopt door de pijn ? je erectie vanzelf ?

en hoe is dit met een automatische erectie in je slaap ? wordt je hier wakker van ?

nogmaals lijkt me super geil , zolang het maar GEEn schade kan toe brengen ,

grtjes newbie Henk

Please Log in to join the conversation.

• ConradsDroom
  • ConradsDroom's Avatar
  • Nieuw Lid
  • Nieuw Lid
  • Gekuist door Clementinesdroom
More
7 years 1 month ago #6359 by ConradsDroom
Replied by ConradsDroom on topic kuishoudgordel niet gevaarlijk ?
Beste Henk,

Welkom op het forum.

Gevaarlijk? Hangt er van af hoe je dat definieert. Be careful what you wish for, zou mijn waarschuwing zijn. :) Maar verder zijn er wat mij betreft geen grote gezondheidsrisico's. :)

Zodra je start met kuisheid zul je in het begin mogelijk kleine problemen ondervinden. Maar velen hier op het forum dragen hun kuisheidsgordel met grote regelmaat en voor langere periodes zonder grote gezondheidsklachten. De meest voorkomende klachten zullen denk ik te maken hebben met geïrriteerde huid.

Een erectie kan tegen worden gehouden door de peniskooi. Dit kan een flinke druk geven tegen je ballen. Het kan steken en pijn doen, vooral de nachtelijke erecties. En ja, daar kan je wakker van worden.

Probeer het eens. ;)

Vanaf 1 augustus 2016 praktisch 24/7 op slot

More
7 years 1 month ago #6360 by rsd78
Replied by rsd78 on topic kuishoudgordel niet gevaarlijk ?
S'nachts gaat het ook wel meevallen. Als het trekt dan trek ik de balzak weer goed en slaap ik zo weer verder, het zou mij niets verbazen als je dat op een gegeven moment ook in je slaap doet.

Waar het vooral in het begin om gaat is langzaam opbouwen. Ga dus niet meteen voor een hele nacht maar bouw her rustig op.

Na een paar nachten zal je zover zijn dat het redelijk gaat. Wat ik vooral in het begin deed was niet meteen alles losgooien maar een stukje lopen naar de badkamer, dit scheelde ook al een hoop.

Time to create page: 0.105 seconds