De verhalen van afgelopen dag/en

• 's Avatar Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
7 years 2 weeks ago #6485 by
Ik moest nog gaan sporten, heb zijn tepelklemmen op gedaan en zijn halsband met plug. Wij hebben een haakje aan het plafond waar ik zijn halsband aan vast gemaakt heb terwijl hij op zijn knieën zat.
Daarop heb ik zijn onder en bovenbenen aan elkaar vast gebonden zodat opstaan niet meer mogelijk was. Zijn armen achter zijn rug met handboeien vast gemaakt, zijn blinddoek om en het licht uit rolluiken naar beneden. Dan ben ik gaan sporten en een filmpje gaan kijken. 3 uur later ben ik naar hem toe gegaan om hem op te halen. ik heb een babyfoon met camera waarmee ik zijn toestand in de gaten kan houden, ( dat weet hij niet). Aan zijn halsband onder de douche gezet. Om hem af te koelen.
Hij kreunde wel erg van de pijn van zijn knieën en tepelklemmen. De klemmen heb ik los getrokken en zijn tepels eend goed doorgekomen. Een paar keer trok hij zich weg, maar door de halsband kon ik hem zo weer terug trekken. Vanavond gaan wij weer verder.

Please Log in to join the conversation.

• 's Avatar Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
7 years 2 weeks ago #6486 by
Replied by on topic De verhalen van afgelopen dag/en
Ik had niet veel tijd en zin om hem aandacht te geven. Ik heb hem dus zijn tepelklemmen op gedaan en zijn halsband aan met plug. Hierna heb ik hem vast gemaakt en ben gaan slapen. Vanmorgen had hij zijn tepelklemmen er af toen ik naar beneden kwam, en heb gezegd dat ik het niet goed vind dat hij deze er af gehaald heeft. Hier zal ik vanavond nog even op terug komen.

Please Log in to join the conversation.

Time to create page: 0.089 seconds