Een van de laatste berichten !!!

More
5 years 2 months ago #7266 by zois
Een van de laatste berichten !!! was created by zois
Omdat ik van de Dames vernomen had dat er nog eens over mij gesproken was,mag ik hier een van de laatste keren op de site komen.
Er is n.l nogal wat veranderd het afgelopen jaar ongeveer. We zijn bijj onze vriendin (mijn meesteres)gaan wonen,Met goede notariele afspraken,want op en neer rijden schoot niet echt op.Ik blijf nog wel getrouwd,maar gewoon op papier.
Verder heb ik mijn baan opgezegd, en ben nu continue slaaf van de Dames.Dwz zeggen ik heb min eigen afsluitbare kamer/cel gekregen, en doe wat me opgedragen wordt. Zeg maar een soort werkster,klusjesmanen wat je ook kan verzinnen. Verder is mij bijna alle (met af en toe een uitzondering,zoals nu) vrije keuzes over internet,kleding ,praten en wat dan ook verboden.De shemalebelt is wat aangepast zodat hij iets strakker is gaan zitten, en wordt niet meer afgedaan, Tenzij de dames hem afdoen voor reiniging en scheren. als dit gebeurd ben ik geboeid en geblinddoekt. Het was ontzettend wennen,maar ik heb me nog nooit zo gelukkig gevoeld. "mijn"? vrouw is nu ook meesteres aan het worden,maar met wat andere restricties voor mij als dat ik alleen thuis ben of met mijn echte meesteres,maar dat is meer wat kleding betreft.VB bijn mijn echte meesteres moet ik verplicht een hoofdkap en boeien dragen, en bij "mijn"vrouw is het wat subtieler. Kortom de Dames beslissen alles samen en ik hoor het gewoon te doen. En ja ik doe het met heel veel liefde!!
Verder moet ik nu gaan stoppen, en mag iedereen een fijne dag wensen.
Ik weet niet of ik nog een keer mag schrijven,maar dat zien jullie eventueel wel.

Please Log in to join the conversation.

More
5 years 2 months ago #7267 by bondiaper
Replied by bondiaper on topic Een van de laatste berichten !!!
Zois,

Het ga je goed en geniet maar volop van je huidige status. Toch hoop ik in de toekomst nog af en toe nog eens over je levenswandel te mogen lezen.

More
5 years 2 months ago #7270 by null
Replied by null on topic Een van de laatste berichten !!!
Hoi Zois,

Voor jou een geweldige verandeing natuurlijk, gefeliciteerd daarmee. Maar voor je lezers wat minder leuk.
Jammer dat je geen verslag mag doen van de vernederingen die ze voor je gaan verzinnen, Ook voor je vrouw en meesteres, nu kunnen ze hun innovaties op dat gebied met niemand delen. Ze mogen het ook middels PB aan me mailen hoor :)

SLRN 596-252-583

• ConradsDroom
  • ConradsDroom's Avatar
  • Nieuw Lid
  • Nieuw Lid
  • Gekuist door Clementinesdroom
More
5 years 1 month ago #7297 by ConradsDroom
Replied by ConradsDroom on topic Een van de laatste berichten !!!
Hoi Zois en Dames!

Wat ontzettend fijn voor jullie dat jullie zijn gaan leven op de manier die jullie samen hebben besproken en waar jullie samen gelukkig van worden. Ik vind het geweldig voor jullie en ik ik hoop dat je de dames de rest van je leven mag dienen. Dat het hen aan niets zal ontbreken. En dat zal met een werkster/klusjesmens in huis wel lukken.

De allerhartelijkste groeten, geniet ervan en wees gelukkig met elkaar!

Vanaf 1 augustus 2016 praktisch 24/7 op slot

Time to create page: 0.176 seconds