Happy New Year!
- ConradsDroom
-
Topic Author
- Nieuw Lid
-
- Gekuist door Clementinesdroom
Less
More
- Thank you received: 10
2 years 4 months ago #7791
by ConradsDroom
Vanaf 1 augustus 2016 praktisch 24/7 op slot
Happy New Year! was created by ConradsDroom
Hi allemaal,
De beste wensen voor 2021 van mij en Clementine. Maak er allemaal een prachtig jaar van!
2020 is een bijzonder jaar geweest. Niet alleen door Covid, maar ook weer door alle ontwikkelingen thuis. Een jaar waarin ik geregeld mocht klaarkomen, maar waarin ik ook heel veel en vaak gekooid heb rondgelopen. Wat cijfers uit mijn excel sheet, die ik tegenwoordig bij hou:
Aantal dagen 23+ uur gekuist: 317
Aantal dagen zonder kooi: 19
Totaal aantal orgasmes Conrad: 33
Pijpbeurt orgasme: 1
zelf Aftrekken: 0
Aftrekbeurt: 5
Penis in vagina orgasme: 18
Anaal orgasme in kooi: 9
Totaal aantal orgasmes Clementine: 121
Oraal orgasme: 79
Zelf vingeren: 0
Vingerbeurt: 16
Toy orgasme: 3
Penis in vagina orgasme: 23
Dit als een soort korte log van gebeurtenissen. Ik kan natuurlijk ook aangeven dat ik 286 keer Clementines rug en nek 's avonds heb mogen masseren. Dat ik al dik twee jaar niet meer in Clementine ben klaargekomen zonder condoom. Dat ik iedere druppel uit de volgespoten condoom na afloop mag consumeren. Dat ik dit jaar voor het eerst door haar (voor mijn verjaardag) ben klaar gepijpt en dus mocht klaarkomen in een condoom met een smaakje. Dat mijn kont dit jaar getraind en gestretcht is, klaar om genomen te worden door speeltjes van 5 cm dikte.
Voornemens voor 2021:
- Mijn aller eerste opdracht in 2021 was om al mijn borsthaar te scheren en dit het hele jaar glad te houden
- Ik heb een doos met 20 condooms gekregen voor sinterklaas, waar ik heel 2021 mee moet doen...
- Het massage record van 2020 verbreken
- Aantal 23+ uur gekuiste dagen verhogen
- Het percentage anale orgasmes in mijn kooitje laten stijgen
- langere intervallen tussen orgasmes buiten mijn kooitje
Genoeg moois om aan te werken komend jaar! Ik hoop ook dat jullie prachtige voornemens hebben.
Afsluitend nog een woord van Clementine. Ze hoopt dat iedere gekuiste probeert zich maximaal in gaat spannen om zijn of haar sleutelhoud(st)er gelukkig te maken. En dat iedere Sleutelhoud(st)er ongegeneerd gaat genieten en de gekuiste uitdaagt, gek maakt en op gepaste wijze beloond.
En... ze beloofd aan jullie om mij een uitdagend 2021 te geven...
De beste wensen voor 2021 van mij en Clementine. Maak er allemaal een prachtig jaar van!
2020 is een bijzonder jaar geweest. Niet alleen door Covid, maar ook weer door alle ontwikkelingen thuis. Een jaar waarin ik geregeld mocht klaarkomen, maar waarin ik ook heel veel en vaak gekooid heb rondgelopen. Wat cijfers uit mijn excel sheet, die ik tegenwoordig bij hou:
Aantal dagen 23+ uur gekuist: 317
Aantal dagen zonder kooi: 19
Totaal aantal orgasmes Conrad: 33
Pijpbeurt orgasme: 1
zelf Aftrekken: 0
Aftrekbeurt: 5
Penis in vagina orgasme: 18
Anaal orgasme in kooi: 9
Totaal aantal orgasmes Clementine: 121
Oraal orgasme: 79
Zelf vingeren: 0
Vingerbeurt: 16
Toy orgasme: 3
Penis in vagina orgasme: 23
Dit als een soort korte log van gebeurtenissen. Ik kan natuurlijk ook aangeven dat ik 286 keer Clementines rug en nek 's avonds heb mogen masseren. Dat ik al dik twee jaar niet meer in Clementine ben klaargekomen zonder condoom. Dat ik iedere druppel uit de volgespoten condoom na afloop mag consumeren. Dat ik dit jaar voor het eerst door haar (voor mijn verjaardag) ben klaar gepijpt en dus mocht klaarkomen in een condoom met een smaakje. Dat mijn kont dit jaar getraind en gestretcht is, klaar om genomen te worden door speeltjes van 5 cm dikte.
Voornemens voor 2021:
- Mijn aller eerste opdracht in 2021 was om al mijn borsthaar te scheren en dit het hele jaar glad te houden
- Ik heb een doos met 20 condooms gekregen voor sinterklaas, waar ik heel 2021 mee moet doen...
- Het massage record van 2020 verbreken
- Aantal 23+ uur gekuiste dagen verhogen
- Het percentage anale orgasmes in mijn kooitje laten stijgen
- langere intervallen tussen orgasmes buiten mijn kooitje
Genoeg moois om aan te werken komend jaar! Ik hoop ook dat jullie prachtige voornemens hebben.
Afsluitend nog een woord van Clementine. Ze hoopt dat iedere gekuiste probeert zich maximaal in gaat spannen om zijn of haar sleutelhoud(st)er gelukkig te maken. En dat iedere Sleutelhoud(st)er ongegeneerd gaat genieten en de gekuiste uitdaagt, gek maakt en op gepaste wijze beloond.
En... ze beloofd aan jullie om mij een uitdagend 2021 te geven...

Vanaf 1 augustus 2016 praktisch 24/7 op slot
Please Log in to join the conversation.
- kereltje
-
- Nieuw Lid
-
Less
More
- Thank you received: 5
2 years 4 months ago #7792
by kereltje
Replied by kereltje on topic Happy New Year!
Happy new year clementine en conrad!
Mooie voornemens. En hopelijk kunnen we hier af en toe lezen of de voornemens waar gaan worden.
Mooie voornemens. En hopelijk kunnen we hier af en toe lezen of de voornemens waar gaan worden.
- bondiaper
-
- Admin
-
Less
More
- Thank you received: 7
2 years 4 months ago #7793
by bondiaper
Replied by bondiaper on topic Happy New Year!
Vooreerst eveneens de beste wensen voor 2021. Het lijstje met wat is gerealiseerd maar ook met de nog te realiseren 'goede voornemens' is indrukwekkend.
Helaas kom ik nog niet verder dan te proberen om de periode dat ik mijn kooitje fysisch verdraag, verder uit te rekken en dit in de hoop dat deze fysische beperkingen eens achterwege kunnen blijven om dan alleen gefocust te kunnen zijn op afhankelijkheid.
In ieder geval aan eenieder vooral een gezond 2021.
Helaas kom ik nog niet verder dan te proberen om de periode dat ik mijn kooitje fysisch verdraag, verder uit te rekken en dit in de hoop dat deze fysische beperkingen eens achterwege kunnen blijven om dan alleen gefocust te kunnen zijn op afhankelijkheid.
In ieder geval aan eenieder vooral een gezond 2021.
Time to create page: 0.132 seconds
- You are here:
-
Home
-
Forum
-
Open-Forum
-
Forum mededelingen en updates
- Happy New Year!