Mijn verantwoordelijkheid m.b.t. dit forum

More
13 years 1 month ago #1597 by knaapje
Hoi Ignis, Lise en alle anderen,

Zolang ik een kuisheidsgordel draag en ik hoop heeeeeeeel erg lang zal ik mijn bijdrage blijven doen aan dit leuke, interessante en vooral informatief forum.

Naar een forum zoals dit is een grote vraag en toen Ignis en ik in gesprek raakte en Ignis mij van zijn plannen vertelde om het kuisheidsforum op te gaan zetten vermoede ik wel dat het een forum zou worden met een groot aantal leden, zelf had ik al ervaring met mijn yahoo group, Dutch Chastity Group.

Ik ben daarom ook blij dat het forum zo goed aangeslagen is en uiteraard zal het steeds groter worden, hiervoor zijn een aantal actieve leden voor nodig en de werkzaamheden zijn zeer divers, reistijd is niet nodig alleen enthousiasme en voor bepaalde zaken de betreffende kennis. Ignis en Lise kunnen dit precies uitleggen.

Als moderator lees ik alleen alle berichten en wanneer ik vreemde dingen constateer meld ik dit gelijk, gelukkig komt dit zelden voor omdat er alleen gemotiveerde leden zijn.

Ignis, dapper dat je deze woorden schrijft al had ik niet anders van je verwacht, want zo heb ik je ook leren kennen.

knaapje, gekuist, cuckold en slaaf van Meesteres Aina www.mrsaina-knaapje.nl

Please Log in to join the conversation.

Time to create page: 0.110 seconds