Fabels of waar, effecten van langdurig dragen van kuisheidskooi

More
2 months 4 weeks ago #7993 by Hans
Wie kan mij zeggen of het langdurig dragen van een kuusheidskooi effect heeft op de lengte van de penis en op het daarna krijgen van een erectie.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Doubleyou1969
  • Doubleyou1969's Avatar
  • Langdurig lid
  • Langdurig lid
  • Acces Denied...Game Over !!
More
2 months 3 weeks ago #7994 by Doubleyou1969
Effecten op langere termijn zijn zeker merkbaar, en dan bedoel ik niet een paar maanden, maar een paar jaar achtereen. Als je een gordel draagt die op jouw maat gemaakt is, zodat je geen ruimte hebt om te kunnen groeien, dan neemt de intensiteit en de hardheid van je erecties zeker af. Maar is dit juist niet de bedoeling als je eraan begint...het beteugelen van je mannelijkheid??

• ConradsDroom
  • ConradsDroom's Avatar
  • Nieuw Lid
  • Nieuw Lid
  • Gekuist door Clementinesdroom
More
1 month 4 weeks ago #7998 by ConradsDroom
Hi Hans en Doubleyou1969,

Leuke vraag! just my two cents.

Sinds ik op dit forum actief ben en kuisheidskooitjes ben gaan dragen, heb ik gemerkt dat ik steeds kleinere kooitjes ben gaan dragen. Van een CB6000, naar een CB6000s, naar een CBX Mister Stubb en nu zelfs de CBX mini-me. Dit is over een periode van ik denk 7 jaar. Ik merk dat de kooitjes die ik vroeger droeg echt veel te groot zijn nu. Of,...waren ze dat destijds al en speelde opwinding destijds een rol? 

Ook krijg ik van Clementine wel eens het commentaar dat ze me minder 'goed voelt' tijdens de sporadische seks die we hebben, dat ik iets minder hard voel, dat ze minder makkelijk klaarkomt en het minder voldoening geeft. Echter, Clementine speelt wel eens met 'grotere' speeltjes, mijn uithoudingsvermogen is minder waardoor zij minder vaak klaarkomt tijdens seks (aangezien ik dan al ben gekomen). Dus ook daarvoor is wel een verklaring. 

Ik ben in de gelukkig omstandigheid dat ik tijdens mijn twintiger jaren mijn afmetingen vrij nauwkeurig heb opgemeten. En wat blijkt, in erectie ben ik vrijwel even groot en even dik gebleven. Misschien miniem iets afgenomen, maar niet veel. In slappe toestand lijk ik wel wat kleiner dan voorheen, hoe gek misschien ook. 

Nogmaals, ook van mij geen definitief antwoord, gewoon mijn input.

Vanaf 1 augustus 2016 praktisch 24/7 op slot

Time to create page: 0.115 seconds