Holytrainer en vliegen
- rsd78
-
Topic Author
- Nieuw Lid
-
Less
More
- Thank you received: 1
7 years 1 month ago #6348
by rsd78
Holytrainer en vliegen was created by rsd78
Zojuist voor het eerst met de holytrainer V2 bij de luchthaven door de poortjes heen gegaan. Ook al is het de leveranciers ingang, de controles en de poortjes zijn net zo afgesteld ( buiten het feit dat mijn auto ook het vliegveld op mag).
Ik had een broek aan met alleen maar een knoop en een gulp (geen spijkerbroek met extra nopjes) en hij ging niet af.
Bij de 2e controle ging hij wel af maar dat was omdat ik veiligheidsschoenen aan had ondertussen. Bij het swipen van de hand detector natuurlijk wel een piep maar deze was net zo hard als normaal (als je per dag 10 x door zo'n poortje gaat herken je de geluiden).
Slecht/ goed nieuws voor de HT2 dragers.
Van de week eens kijken wat de grens is.
Ik had een broek aan met alleen maar een knoop en een gulp (geen spijkerbroek met extra nopjes) en hij ging niet af.
Bij de 2e controle ging hij wel af maar dat was omdat ik veiligheidsschoenen aan had ondertussen. Bij het swipen van de hand detector natuurlijk wel een piep maar deze was net zo hard als normaal (als je per dag 10 x door zo'n poortje gaat herken je de geluiden).
Van de week eens kijken wat de grens is.
Please Log in to join the conversation.
- ConradsDroom
-
- Nieuw Lid
-
- Gekuist door Clementinesdroom
Less
More
- Thank you received: 10
7 years 1 month ago #6349
by ConradsDroom
Dapper!!!!
De mensen ken je misschien ook wel....

Voortaan gekuist op vakantie met de HT2?
Vanaf 1 augustus 2016 praktisch 24/7 op slot
Replied by ConradsDroom on topic Holytrainer en vliegen
Zojuist voor het eerst met de holytrainer V2 bij de luchthaven door de poortjes heen gegaan. Ook al is het de leveranciers ingang, de controles en de poortjes zijn net zo afgesteld ( buiten het feit dat mijn auto ook het vliegveld op mag).
Dapper!!!!

Ga je het ook met een andere KHG proberen?Van de week eens kijken wat de grens is.
Voortaan gekuist op vakantie met de HT2?

Vanaf 1 augustus 2016 praktisch 24/7 op slot
- rsd78
-
Topic Author
- Nieuw Lid
-
Less
More
- Thank you received: 1
7 years 1 month ago #6354
by rsd78
Replied by rsd78 on topic Holytrainer en vliegen
Ik ken de mensen niet, maar ik ken de procedure. Mocht het fout gaan dan heb je herstel tijd.
Ik heb het slotje van de cb al eens in mijn broekzak gehad met een joggingbroek maar toen toch wel een piep en dat was het enige metaal (op de bril na dan).
Voornamelijk kijken of het afstelling is aangezien er meerdere ingangen zijn die je afhankelijk van de drukte moet gebruiken.
Ik heb het slotje van de cb al eens in mijn broekzak gehad met een joggingbroek maar toen toch wel een piep en dat was het enige metaal (op de bril na dan).
Voornamelijk kijken of het afstelling is aangezien er meerdere ingangen zijn die je afhankelijk van de drukte moet gebruiken.
Time to create page: 0.153 seconds
- You are here:
-
Home
-
Forum
-
Open-Forum
-
Open-Discussie en reacties
- Holytrainer en vliegen