Ranzige teksten....?

• 's Avatar Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
7 years 1 month ago - 7 years 1 month ago #6442 by
Ranzige teksten....? was created by
Beste medeforummers,

Ik heb een eerlijke en directe vraag aan jullie met een gecompliceerde achtergrond.

Opgesloten zijn in een kuisheidsgordel is voor mij de grootste kick die er is, maar voor deze kick betaal ik een even zware prijs. Kuisheid is voor mij 24/7 opgesloten in een van de zwaarste kuisheidsgordels die er bestaan.

Ik wil eindelijk eens voelen hoe het nou is om langer dan een week op slot te zitten en daarvoor is het noodzakelijk dat ik niet bij de sleuteltjes kan. Dit is momenteel het geval.

Nu moest ik de gordel 1,5 dag af vanwege een incident maar verder gelukkig niet gebroken op dat moment en me vergrepen aan mijn lusten. Nu weer op slot en hij zit beter, maar enorm strak en nog meer beperkt. Dat blijkt zo te horen, maar is enorm wennen.

Het ene moment krijg ik er een kick van die met geen pen te beschrijven is, maar het andere moment de geilste hel op aarde.
Met een BDSM-spel met bijvoorbeeld zwepen kan je tussendoor even op adem komen, even contact met elkaar van “Gaat het nog?”, “Kun je nog een rondje Aan?” “Zeg maar STOP als je niet meer kunt”.
Met kuisheid is dat niet.

Kuisheid is er altijd, en ik heb ervoor gekozen dit te willen ervaren. Maar mijn libido schiet als een idioot omhoog van deze kick. En zo zit ik letterlijk achter slot en grendel met deze alleen maar groeiende lust/drang. Niets anders kunnen doen dan het voelen groeien ervan.

Vanaf gisteravond tot nu nog aan toe heb ik het gevoel dat ik niet meer kan, lucht nodig heb, even op adem willen komen het willen uitschreeuwen op momenten die voornamelijk ’s nachts in bed voorkomen.
Dan ga ik vanuit mijn diepste lusten en frustraties zoveel mogelijk van me af proberen te schrijven. Op een allesbehalve genuanceerde wijze waar ik me achteraf voor geneer en de neiging heb dit soort teksten te wissen.

Dan vraag ik me af of er wel mensen zijn die hierop zitten te wachten, of dit soort posts misschien wel bloedirritant vinden.
Ja, ik kies er zelf voor, maar ja, het is ook niet alleen maar een kick. Er zijn ook momenten dat ik het als een ware marteling ervaar. En dan is het fijn om de diepste frustraties lekker ongenuanceerd op te kunnen schrijven.

Wat vinden jullie van dit soort teksten? Leuk om te lezen? Of misschien erger je je er wel enorm aan en is het slimmer om er een gesloten dagboek van te maken. Maar ik wil graag mijn ervaringen delen en misschien vinden mensen die niet zover gaan als ik het wel interessant om te lezen wat kuisheid met mij doet?
Ik vraag om eerlijke reacties, niet om sociaal gewenste reacties. Wat vind jij ervan? :)

Het topic waarover ik het heb staat HIER .

Ik ben heel erg benieuwd:)

Groetjes,

yentl
Last edit: 7 years 1 month ago by .

Please Log in to join the conversation.

More
7 years 1 month ago #6443 by lise Lynn
Replied by lise Lynn on topic Ranzige teksten....?
Ik had al geschreven in de email hoe ik erover denk he :)
Maar ik vind het goed, heel goed zelfs.

Voor mij is ook een nieuw iets aangebroken... ikke als keyholder had ik nooit verwacht, maar ook ik kan leren :)

Het onschuldige meisje dat alles bijbeent :)

More
7 years 3 weeks ago #6462 by bondagefans
Replied by bondagefans on topic Ranzige teksten....?
Wat mij betreft, vind ik het leuk om jouw ervaringen te lezen. Als ik wat meer tijd heb, wil ik ook wel wat meer over over ik een en ander voel, hier opschrijven.
The following user(s) said Thank You: lise Lynn

More
7 years 3 weeks ago #6464 by lise Lynn
Replied by lise Lynn on topic Ranzige teksten....?
Misschien was het je al opgevallen bondagefans?
maar je kan nu je eigen blog aanmaken.
ga hiervoor naar blogs / -- admin -- / dashboard
je kan dan je eigen blog aanmaken en gaan posten.

ik zou het leuk vinden om ook van jou een blog te hebben hier op de site :)

gr. lise

Het onschuldige meisje dat alles bijbeent :)
The following user(s) said Thank You: bondagefans

• ConradsDroom
  • ConradsDroom's Avatar
  • Nieuw Lid
  • Nieuw Lid
  • Gekuist door Clementinesdroom
More
7 years 3 weeks ago #6468 by ConradsDroom
Replied by ConradsDroom on topic Ranzige teksten....?

je kan nu je eigen blog aanmaken.

Leuk!!! Geen idee over bondagefans, maar mij was het ook nog niet opgevallen.

Ik denk dat ik binnenkort ook een Blog start, zodra ik iets meer tijd heb. :) Het is nu helaas even vrij druk op mijn werk.

Vanaf 1 augustus 2016 praktisch 24/7 op slot

More
1 year 4 months ago - 1 year 4 months ago #7896 by bondiaper
Replied by bondiaper on topic Ranzige teksten....?
Vorige post zijn ondertussen van bijna 6 jaar geleden maar ik voel in grote lijnen ook wat yentl voelt. Nog maar aan mijn zesde dag toe van het ononderbroken dragen van het kooitje en ondertussen wordt al mijn aandacht afgeleid naar het kooitje. Is heftig om niet te kunnen en mogen klaarkomen, om steeds dat kooitje om je lul te voele.

En ja, ik probeer een en ander van me af te schrijven. Maar het is inderdaad de vraag of hier iemand zit op te wachten.
Last edit: 1 year 4 months ago by bondiaper.

Time to create page: 0.142 seconds