-
Forum
-
Open-Forum
-
Open-Discussie en reacties
-
FAQ / Q&A sectie?
FAQ / Q&A sectie?
Poll: Hebben we zoiets nodig? (was ended 2016-06-10 00:00:00)
Jazeker, en ik help graag mee |
|
5 |
100%
|
Het zou handig zijn, maar een andere website heeft dit al (geef het adres in een reactie) |
|
No votes |
0%
|
Nee, hier is geen behoefte aan. |
|
No votes |
0%
|
Total number of voters: 5 ( ConradsDroom, bondagefans, zois, knox ) |
Only registered users can participate to this poll
|
-
lise Lynn
-
Topic Author
-
-
Admin
-
Less
More
-
-
Thank you received: 8
-
-
-
-
-
7 years 1 week ago - 7 years 1 week ago #6491
by lise Lynn
mark6715 wrote: En toch brengt mij dat gelijk op een vraag aan jullie: is er een écht betrouwbare, overzichtelijke en tegelijk beknopte en toch ook weer volledige Vraag & Antwoord (Q&A) site over kuisheid? Want vragen heb ik genoeg! Waar koop je voordelig je materiaal, liefst van goede en vooral veilige kwaliteit? Wat behelst of omvat die veiligheid, waar moet je op letten? Wat zijn de verschillen tussen gordels en kootjes? Wat kost dat zo ongeveer? Hoe zit het met hygiëne en onderhoud? Hoe ga je naar het toilet? Welke risico's zijn er eventueel, zowel medisch als psychologisch en hoe voorkom je problemen? Hoe benader je het beste een partner met je verlangen naar kuisheid? Hoe ga je als keyholder om met de (mogelijke) frustraties van je partner? En ook niet te vergeten: wat is eigenlijk de impact op een partner / keyholder? En dan denk ik: wij hebben waarschijnlijk veel mensen met kennis en ervaring al in huis! Iets voor jullie? Een nieuwe rubriek op de site zal lise waarschijnlijk met alle liefde en plezier regelen. Toch?
Ik sta zeker open voor het idee van Mark6715

wat vinden jullie er van?
en nog belangrijker.. willen jullie helpen om dit te vullen? Zonder jullie bijdragen kan ik dat niet doen!
Het onschuldige meisje dat alles bijbeent
Last edit: 7 years 1 week ago by lise Lynn.
Please Log in to join the conversation.
-
ConradsDroom
-
-
-
Nieuw Lid
-
-
Gekuist door Clementinesdroom
Less
More
-
-
Thank you received: 10
-
-
-
7 years 5 days ago #6492
by ConradsDroom
Mark9715 heeft gelijk. Er zijn wel een paar websites in het Engels die ik betrouwbaar acht, maar vaak ook met een specifieke focus en niet in het Nederlands. Mij lijkt het leuk en waardevol om het op te zetten, Lise. Gezamenlijk hebben we er voldoende kennis voor in huis.
Misschien kan de Q&A wel een los stuk van de website worden, dus in plaats van het aan het forum te koppelen, om het aan de 'gebonden in leer' website te hangen. Met een link naar het forum. Dan kunnen we eventueel vooraf in het forum discussiëren over wat de tekst zou moeten zijn.
Ik zou graag met deze teksten willen helpen. Punt is wel de drukte op werk momenteel, maar over een paar weken wordt die langzaam minder (vanaf half juni).
Vanaf 1 augustus 2016 praktisch 24/7 op slot
Please Log in to join the conversation.
-
Forum
-
Open-Forum
-
Open-Discussie en reacties
-
FAQ / Q&A sectie?
Time to create page: 0.142 seconds