Waarschijnlijk laatste bericht

More
5 years 1 month ago #7311 by zois
Waarschijnlijk laatste bericht was created by zois
Hartelijk dank namens de Dames en mij voor de gelukwensen voor onze manier van samenleven.
Zoals vermeld,doen we het al enkele jaren zo, en afgelopen jaar is het echt definitief geworden.
Er waren een paar vragen blijkbaar via mail gekomen en ik mag! ! een paar tipjes van de sluier oplichten ter verduidelijking.
Ja, het is onze vrijwillige keuze en erg doordacht. Door verkoop woning en omdat "mijn"?? vrouw (aankomend meesteres) deels blijft werken en mijn ëchte"meesteres enkele bedrijven heeft en vrij "groot"woont is het geen probleem.
Tel daarbij mijn/onze jarenlange wensen/dromen daarbij op en waarom dan niet deze grote stap doen??
Ik ben de afgelopen jaren niet gelukkiger geweest en ondanks de voor sommige "vernederingen" belt,boeien,hoofdkap, kleding,meer geen kleding dan wel,en wat nog meer,heb ik een innerlijke rust en bevrediging gevonden met het op die manier dienen van beide Dames, die daar ontzettend blij mee zijn op welk gebied dan ook.(zoals eerder vermeld)
Dat als ze mijn niet nodig hebben mij bvb opsluiten geeft mij in ieder geval een geborgenheid, en geen stressinvloeden van buitenaf,zodat ik met vol genoegen ze weer van dienst mag zijn.
Dus voor de"persoon"die dat veroordeelde !!,.Laat iedereen op zijn of haar manier lekker het leven leiden,waar ze voor gekozen hebben zodat ze tot in lengte der jaren gelukkig zijn.
Al is het misschien niet het leven zoals doorsnee mensen dat hebben.

Veel groeten van de Dames en slaaf zois

Please Log in to join the conversation.

More
5 years 1 month ago #7314 by *man*
Replied by *man* on topic Waarschijnlijk laatste bericht
Beste dames en slaaf zois.

Respect voor jullie keuze! Ikzelf heb niet de mogelijkheid tot die keuze om ze te leven! Maar ik denk dat je als slaaf blij en dankbaar mag ( moet) zijn dat je die mogelijkheid heb gekregen om zo te leven!! En 2 dames te dienen!! Stiekem hoop ik dat je toch af en toe een stukje over je dagelijks leven zal schrijven?!!
( mag dat beste dames :-) )

Veel succes voor jullie!
En dames geniet ervan!!!!

Please Log in to join the conversation.

Time to create page: 0.142 seconds