Steelworxx ervaringen
- grunn4
-
Topic Author
- Nieuw Lid
-
Less
More
- Thank you received: 0
4 years 6 months ago #7474
by grunn4
Steelworxx ervaringen was created by grunn4
Ik vroeg me af als er ook leden zijn die ervaringen hebben met een steelworxx kg
Please Log in to join the conversation.
- Doubleyou1969
-
- Langdurig lid
-
- Acces Denied...Game Over !!
4 years 6 months ago #7480
by Doubleyou1969
Replied by Doubleyou1969 on topic Steelworxx ervaringen
Wat wil je weten??
- grunn4
-
Topic Author
- Nieuw Lid
-
Less
More
4 years 6 months ago #7484
by grunn4
Replied by grunn4 on topic Steelworxx ervaringen
Hoe bevalt de steelworxx, ik was benieuwd hoeveel mensen er een hebben en wat hun ervaringen zijn.
- slaaf-cas
-
- Nieuw Lid
-
Less
More
4 years 6 months ago #7486
by slaaf-cas
Replied by slaaf-cas on topic Steelworxx ervaringen
ik heb de revenge die ik 7x24 draag. Na verloop van tijd merk niet meer dat je hem aan heb. Eigenlijk alleen wanneer hij af is. Zwemmen, mountainbiken e.d. allemaal zonder problemen.
- grunn4
-
Topic Author
- Nieuw Lid
-
Less
More
4 years 6 months ago #7487
by grunn4
Replied by grunn4 on topic Steelworxx ervaringen
Hoelang heb je hem al, en was het jou idee of die van je partner?
- Doubleyou1969
-
- Langdurig lid
-
- Acces Denied...Game Over !!
4 years 6 months ago #7488
by Doubleyou1969
Replied by Doubleyou1969 on topic Steelworxx ervaringen
Ik ben begonnen met een Crusader Xtreme, op aanraden van iemand hier op het forum. Fijne gordel om te dragen, maar was van tijd tot tijd ook een erg pijnlijke variant. Vooral doordat er in de ring en de kooi spikes zaten. De penisplug voel je na verloop van tijd niet meer, behalve met een erectie.
Later een Steelworxx Pain erbij genomen, vanwege het open karakter van dit model. Prettig om te dragen, maar doordat er geen kooi om de penis zit, was ie erg kwetsbaar met dragen. Er zat een penisplug aan vast van 120mm, die erg aanwezig was, vooral als je jezelf ergens aan stootte. Prettige was wel dat deze zo goed als onzichtbaar te dragen was, zelfs onder zwemkleding.
Na wat omzwerfingen door kuisheidsgordelland, Carrara, Looker toch weer terug bij Steelworxx. Nu de Steelheart 2 met interne penisplugfixing. De ervaringen hierover zal ik spoedig delen hier. Gordel is op het moment terug naar de maker, voor wat afstelwerkzaamheden.
Later een Steelworxx Pain erbij genomen, vanwege het open karakter van dit model. Prettig om te dragen, maar doordat er geen kooi om de penis zit, was ie erg kwetsbaar met dragen. Er zat een penisplug aan vast van 120mm, die erg aanwezig was, vooral als je jezelf ergens aan stootte. Prettige was wel dat deze zo goed als onzichtbaar te dragen was, zelfs onder zwemkleding.
Na wat omzwerfingen door kuisheidsgordelland, Carrara, Looker toch weer terug bij Steelworxx. Nu de Steelheart 2 met interne penisplugfixing. De ervaringen hierover zal ik spoedig delen hier. Gordel is op het moment terug naar de maker, voor wat afstelwerkzaamheden.
Time to create page: 0.165 seconds
- You are here:
-
Home
-
Forum
-
Open-Forum
-
Open-Discussie en reacties
- Steelworxx ervaringen