Steelworxx ervaringen
- grunn4
-
Topic Author
- Nieuw Lid
-
Less
More
- Thank you received: 0
4 years 6 months ago #7489
by grunn4
Replied by grunn4 on topic Steelworxx ervaringen
Wat voor afstelwerkzaamheden?
Please Log in to join the conversation.
- Doubleyou1969
-
- Langdurig lid
-
- Acces Denied...Game Over !!
4 years 6 months ago #7493
by Doubleyou1969
Replied by Doubleyou1969 on topic Steelworxx ervaringen
Er heb er 3 ringen bij...39mm, 40mm en 43mm. De 2 kleinste ringen kan ik gebruiken, maar dan zit het allemaal erg strak en knelt de gefixeerde plug alles een beetje af, tot bloedens aan toe. Met de 43mm heb ik daar geen last van, maar die krijg ik niet op slot. Ik denk dat het spul afgesteld is op de 2 kleinste ringen. Dietmar gaat proberen om de grootste ring ook weer in t gareel te krijgen, zo niet, maakt hij een nieuwe voor me. Voor de rest bevalt dit model mij prima. Hij is lekker compact, sluit strak om de penis en vooral het compleet gesloten karakter is even wennen. Zeker met de fixing achter de eikel, en de plug erin(dat gaat automatisch samen) is er geen ontkomen aan.
- *man*
-
- Nieuw Lid
-
Less
More
- Thank you received: 5
4 years 6 months ago #7494
by *man*
Replied by *man* on topic Steelworxx ervaringen
gefeliciteerd met de nieuwe kooi! bevalt het goed zo'n fixeer ring?toch weer heel anders dan alleen een losse plug?! geen hinder van dat de voorhuid naar achteren getrokken zit?!
- Doubleyou1969
-
- Langdurig lid
-
- Acces Denied...Game Over !!
4 years 6 months ago #7495
by Doubleyou1969
Replied by Doubleyou1969 on topic Steelworxx ervaringen
Nee hoor, daar heb je totaal geen last van mits je dus een passende ring draagt. Als de ring achter het scotum te krap is, dan zwelt het meer op als normaal. Dan komen inderdaad de voorhuid en de bloedvaatjes in het gedrang. Dat had ik dus na 3 dagen de 39mm ring en de fixing geplaatst. Ik deed m toen af ter inspectie, en toen bleek dat ik een soort bloedblaartje had aan de binnenkant van de voorhuid. Dit was overigens al na 2 dagen genezen, maar kan niet de bedoeling zijn.*man* wrote: geen hinder van dat de voorhuid naar achteren getrokken zit?!
- *man*
-
- Nieuw Lid
-
Less
More
- Thank you received: 5
4 years 6 months ago #7496
by *man*
Replied by *man* on topic Steelworxx ervaringen
oke
voel je het niet goed zitten die fixeer ring?!

Time to create page: 0.154 seconds
- You are here:
-
Home
-
Forum
-
Open-Forum
-
Open-Discussie en reacties
- Steelworxx ervaringen