Eindelijk een full belt
- degekuisde1
-
Topic Author
- Nieuw Lid
-
Less
More
- Thank you received: 1
3 years 5 months ago #7578
by degekuisde1
Eindelijk een full belt was created by degekuisde1
Vandaag een vervroegd Kerstcadeautje gekregen van mijn vriend: een full belt van Behind Barz.
Ik heb hem nu een paar uur om en hij is echt top. Hij staat echt prachtig met m’n bodysuit. Hij maakt het eigenlijk echt af. 
Ook het gevoel is top. Zo anders dan m’n vorige kooi. Je voelt nu echt dat het zaakje echt op z’n plek wordt gehouden. Bij de eerste keer naar de wc gaan was het wel even een mindfuck, wilde mijn broek los maken, maar dat was hij al.
Wel hebben we de metalen staaf door de bilnaad er weer af gehaald. Die drukte en op m’n guiche en de vorm matchte ook niet helemaal waardoor hij bij het zitten ook vervelend tegen m’n stuitje aanzat. Maar gelukkig is deze belt ook goed te dragen zonder die staaf.
Vannacht maar eens kijken hoe het slapen zal gaan. Dat zal toch weer een nieuwe experience worden. Al zal het aan mijn kleine jongen verwacht ik niet liggen qua nachtelijke erecties, want die zit alweer sinds begin juni op slot.

Ook het gevoel is top. Zo anders dan m’n vorige kooi. Je voelt nu echt dat het zaakje echt op z’n plek wordt gehouden. Bij de eerste keer naar de wc gaan was het wel even een mindfuck, wilde mijn broek los maken, maar dat was hij al.

Wel hebben we de metalen staaf door de bilnaad er weer af gehaald. Die drukte en op m’n guiche en de vorm matchte ook niet helemaal waardoor hij bij het zitten ook vervelend tegen m’n stuitje aanzat. Maar gelukkig is deze belt ook goed te dragen zonder die staaf.
Vannacht maar eens kijken hoe het slapen zal gaan. Dat zal toch weer een nieuwe experience worden. Al zal het aan mijn kleine jongen verwacht ik niet liggen qua nachtelijke erecties, want die zit alweer sinds begin juni op slot.

Please Log in to join the conversation.
- bondiaper
-
- Admin
-
Less
More
- Thank you received: 7
3 years 5 months ago #7579
by bondiaper
Replied by bondiaper on topic Eindelijk een full belt
Succes met je nieuwe aankoop.
Omdat kooitjes steeds maar opnieuw problemen opleveren bij het langdurig dragen, staat ook een heuse gordel op mijn verlanglijstje maar helaas heb ik daar de financiëlee middelen niet voor.
Omdat kooitjes steeds maar opnieuw problemen opleveren bij het langdurig dragen, staat ook een heuse gordel op mijn verlanglijstje maar helaas heb ik daar de financiëlee middelen niet voor.
- degekuisde1
-
Topic Author
- Nieuw Lid
-
Less
More
3 years 5 months ago #7580
by degekuisde1
Replied by degekuisde1 on topic Eindelijk een full belt
Dank! Eerste nacht op zich goed doorgekomen. Het duurde wel even voor ik in slaap kwam. Het was wel even wennen aan het gevoel om m’n heupen. Het geeft niet mee, waardoor je bij het draaien wel voelt. Normaal lig ik zo half op m’n buik en half op m’n zij, maar dit was nu nog niet de meest comfortabele houding. Platter op m’n buik liggen hielp wel. ’s Nachts verder gelukkig niet wakker geworden, dus dat is een goed teken.

- bondiaper
-
- Admin
-
Less
More
- Thank you received: 7
3 years 4 months ago #7600
by bondiaper
Replied by bondiaper on topic Eindelijk een full belt
En nog verder nieuws ?
- degekuisde1
-
Topic Author
- Nieuw Lid
-
Less
More
3 years 4 months ago #7611
by degekuisde1
We zijn het nu wat rustig aan het opbouwen. Tweede Kerstdag even terug geswitcht naar mijn oude kooi. Ook omdat we toen voor een paar dagen naar familie gingen, maar merkte ook wel wat irritatie aan de heupen.
Oudejaarsdag is de belt weer omgegaan tot gisteravond. De huid lijkt nu wel wat rustiger, maar het is nog steeds wel wat lastiger om goed in slaap te komen. Vandaag begon het werk weer, dus het was wel beter om uitgerust te beginnen en dan slaap ik toch beter met m’n kooi.
We hebben afgesproken om hem vrijdagochtend weer om te doen. Nu nog even focussen en dan uitgerust het weekend in en dan kijken hoe ver we die week daarop komen. Ergens misschien toch ook weer wat spannender om hem op het werk te gaan dragen. Ondanks dat ik hem echt niet opvallend vind als ik in de spiegel kijk, voelt dat wel zo, dus in gezelschap merk ik toch wel dat ik wat alerter ben. Al zal dat denk ik ook wel wennen zodra ik hem langer draag. Tot het moment dat hij wel een keer boven m’n broek te zien is als ik niet op m’n shirt let.
Oudejaarsdag is de belt weer omgegaan tot gisteravond. De huid lijkt nu wel wat rustiger, maar het is nog steeds wel wat lastiger om goed in slaap te komen. Vandaag begon het werk weer, dus het was wel beter om uitgerust te beginnen en dan slaap ik toch beter met m’n kooi.
We hebben afgesproken om hem vrijdagochtend weer om te doen. Nu nog even focussen en dan uitgerust het weekend in en dan kijken hoe ver we die week daarop komen. Ergens misschien toch ook weer wat spannender om hem op het werk te gaan dragen. Ondanks dat ik hem echt niet opvallend vind als ik in de spiegel kijk, voelt dat wel zo, dus in gezelschap merk ik toch wel dat ik wat alerter ben. Al zal dat denk ik ook wel wennen zodra ik hem langer draag. Tot het moment dat hij wel een keer boven m’n broek te zien is als ik niet op m’n shirt let.

- degekuisde1
-
Topic Author
- Nieuw Lid
-
Less
More
3 years 4 months ago #7625
by degekuisde1
Vorige week vrijdag inderdaad voor het eerst omgehad naar het werk. Dit gaf toch een zelfde soort spanning als toen ik een gewone kooi voor het eerst omhad naar college.
Heb hem afgelopen week ook de hele week overdag omgehad. Merk dat ik iets bewuster ’s ochtends voor de kledingkast sta, maar gelukkig allemaal goed gegaan. 
Slapen is nog steeds opbouwen. Vorige week hebben we steeds nacht wel, nacht niet gedaan. Deze week is het doel 2 nachten wel, 1 nacht niet. Afgelopen 2 nachten best goed geslapen met de gordel. Vannacht gaat hij dus weer even af en dan hopen dat ik morgen en overmorgen ook weer goed slaap met de belt om.

Slapen is nog steeds opbouwen. Vorige week hebben we steeds nacht wel, nacht niet gedaan. Deze week is het doel 2 nachten wel, 1 nacht niet. Afgelopen 2 nachten best goed geslapen met de gordel. Vannacht gaat hij dus weer even af en dan hopen dat ik morgen en overmorgen ook weer goed slaap met de belt om.
Time to create page: 0.130 seconds
- You are here:
-
Home
-
Forum
-
Open-Forum
-
Open-Discussie en reacties
- Eindelijk een full belt