Eindelijk een full belt

More
2 years 5 months ago #7774 by kereltje
Replied by kereltje on topic Eindelijk een full belt
Mag ik vragen welk type behind barz je hebt?

Ik ga komend voorjaar mogelijk de enclosed van behind barz aanschaffen.

Please Log in to join the conversation.

• degekuisde1
  • degekuisde1's Avatar Topic Author
  • Nieuw Lid
  • Nieuw Lid
More
2 years 5 months ago #7776 by degekuisde1
Replied by degekuisde1 on topic Eindelijk een full belt

kereltje wrote: Mag ik vragen welk type behind barz je hebt?

Ik ga komend voorjaar mogelijk de enclosed van behind barz aanschaffen.

Yes, ook de enclosed volgens mij. Het is die met als je het als 6 openingen aan de voorkant ziet, met de 4 bovensten open en de onderste 2 met zo'n plaatje, maar niet met die gaatjes. Dan hebben wij ook nog zo'n metalen string die je aan die voorkant en de rug kunt vastmaken, maar die gebruiken we niet, omdat dat niet goed zat. En dat achterste plaatje dus ook vervangen voor zo'n plaatje zonder haak, maar die zat er ook gewoon bij. Daarnaast heeft mijn penistube ook nog een staafje om door de Prince Albert heen te steken.

Succes met je aankoop!

More
2 years 5 months ago #7777 by kereltje
Oke. Ik ga zonder pa-attachment bestellen. Omdat ik een pa sowieso niet ga doen. Verder vrij standaard de enclosed inderdaad.

Hoe zijn je ervaringen met draagcomfort? Ik heb nu een HolyTrainer. Maar ik heb een hekel aan het trekken aan je ballen als je en erectie krijgt. Ik verwacht eigenlijk dat dat met de belt minder is.

Maar ik zal wel aan andere beperkingen en gevoelens moeten wennen.

• degekuisde1
  • Nieuw Lid
  • Nieuw Lid
More
2 years 5 months ago #7778 by degekuisde1

kereltje wrote: Oke. Ik ga zonder pa-attachment bestellen. Omdat ik een pa sowieso niet ga doen. Verder vrij standaard de enclosed inderdaad.

Hoe zijn je ervaringen met draagcomfort? Ik heb nu een HolyTrainer. Maar ik heb een hekel aan het trekken aan je ballen als je en erectie krijgt. Ik verwacht eigenlijk dat dat met de belt minder is.

Maar ik zal wel aan andere beperkingen en gevoelens moeten wennen.

Ja, dat is inderdaad het grote verschil met de standaard kooien dat je het trekken aan de ballen niet meer hebt. Wat af en toe nog wel zo is, is dat de huid van je balzak af en toe tussen je lies en de voorkant komt, waardoor dat af en toe een beetje knelt en je even moet verzitten. Maar dit had ik in het begin vaker dan nu, dus denk dat dat ook een stukje gewenning is. En verder wat ik in dit topic omschrijf, dus wel andere ervaringen met slapen in het begin. Het is toch een metalen band die niet meegeeft, die om je heupen zit en daar moet je echt even aan wennen en hier en daar in het begin wat buigen zodat het beter de vorm van je lichaam volgt. Als je eenmaal dus door die gewenningsfase heen bent, vind ik het dus persoonlijk heel comfortabel.

More
2 years 5 months ago #7780 by kereltje
Oké bedankt. Dat bevestigt mijn vermoeden. Is en bkijft wel een aanschaf van 1000 euro. Dus wil er wel zeker van zijn.

• degekuisde1
  • Nieuw Lid
  • Nieuw Lid
More
1 year 11 months ago #7863 by degekuisde1
Gister was dag, 2 jaar zonder een echt orgasme.:blink: Die 2 jaar zijn wel echt voorbij gevlogen en nog steeds heel erg gelukkig dat deze belt daarbij is gekomen. Ik had het ook niet verwacht, want de lockdown houdt nog steeds aan, maar er is dus niks gebeurd. Wel vanavond thuisgekomen van een paar daagjes met elkaar in een huisje, maar de enige die gepleased is, is mijn vriend. En daar kan ik wel echt van genieten om hem te pleasen.
Mijn vriend heeft sowieso het teasen van mij flink afgebouwd. We merkten dat van mij die vraag steeds minder kwam opspelen en we merkten dat juist na mij te teasen, het op het moment echt top is, maar de dagen daarna minder fijn waren voor mij qua mood. Ik vind het zo fijn om me volledig op hem te kunnen focussen, dat daar mijn energie veel hoger door blijft. En hij heeft geen klagen.:P
Maar het einde van de lockdown komt aan de andere kant gelukkig wel in zicht, want mijn haar wat al sinds begin corona niet geknipt is, wordt wel echt too much. :silly: Hopen dat die anderhalvemeter inderdaad in september of liever nog eerder tot het verleden behoord. En dan is een keer weer echt klaarkomen toch ook niet verkeerd.:blush:

Time to create page: 0.124 seconds