Eindelijk een full belt

• degekuisde1
  • degekuisde1's Avatar Topic Author
  • Nieuw Lid
  • Nieuw Lid
More
1 year 8 months ago #7882 by degekuisde1
Replied by degekuisde1 on topic Eindelijk een full belt
De anderhalvemetersamenleving is gister opgeheven.   Dat betekende dat ik weer los mocht en eindelijk weer mijn haar zou mogen knippen. Althans.. Ik kreeg een keuze. Ofwel ik kreeg mijn eerste orgasme in ruim 27 maanden en de kappersbeurt wordt voor onbepaalde tijd uitgesteld, of ik mocht naar de kapper en mijn orgasme wordt voor onbepaalde tijd uitgesteld. 
Nu was ik dus echt helemaal klaar met dat hele lange haar, iedereen in mijn omgeving wist dat het er gister weer af zou mogen en de kappersafspraak stond al gepland. Ik kon eigenlijk niets anders kiezen en dat wist hij natuurlijk 
Nu zit ik hier dus met een lekker korte kop en heb ik dat lange haar kunnen doneren. Heb het ook meteen voor het eerst een keer laten verven. Platinum blond stond al een tijdje op mijn verlanglijstje.   Maar dat betekent dus wel weer door met deze opsluiting. Misschien vind ik het mentaal ook wel fijn, want het voelt bijna als een angst of onzekerheid om weer klaar te komen, dan veilig deze rol in onze relatie vol te blijven houden. 
Ook een mooi cadeau gekregen. Een enkelketting met daaraan op dit moment 3 ringetjes, 2 gouden en een zilveren. De ringen staan voor hoelang ik ben opgesloten, de gouden voor een jaar, de zilveren voor een kwartaal en hij heeft ook nog bronzen die voor een maand staan. Op dit moment staat 27 maanden dus voor 2x goud en 1x zilver en begin oktober zal daar dus een bronzen ringetje aan toegevoegd worden. Ik ben benieuwd hoeveel meer 'waard' hij gaat worden de komende tijd. 

Please Log in to join the conversation.

More
1 year 4 months ago #7890 by bondiaper
Replied by bondiaper on topic Eindelijk een full belt
En we zijn ondertussen alweer zoveel maanden verder. Hoe is het je ondertussen vergaan ?

• degekuisde1
  • Nieuw Lid
  • Nieuw Lid
More
1 year 4 months ago #7903 by degekuisde1
Still going strong, behalve misschien een coronabesmetting, maar daar slaan we ons ook wel weer doorheen. Inmiddels zit ik op 2 gouden, 2 zilveren en 1 bronzen ringetjes, dus heb de 31e maand gepasseerd. Ik voel mij er heel lekker bij, dus zie en wil dit niet snel stoppen. 

Het platinumblonde haar inmiddels ook vaarwel gezegd. Verven is toch niet iets wat het beste is voor je haar en toen ook eenmaal de kappers dicht gingen kwam op een gegeven moment wel het punt om het stro eraf te halen. Vlak de Kerst helemaal kaal gegaan. Heb het ooit een keer tondeusekaal gehad, maar dit keer echt het scheermesje eroverheen en dan maken die paar mm toch een wereld van verschil. En ik moet zeggen dat dat erg goed bevalt. Voelt heerlijk en we vinden het een lekkere nieuwe look. Zelfs tijdens de Kerst de complimenten gehad van de familie, dus dan moet het me wel staan. Nu dus ’s ochtends het scheren in de routine opgenomen en ondanks dat de kappers weer open mogen hou ik dit nog wel even zo.

• degekuisde1
  • Nieuw Lid
  • Nieuw Lid
More
1 year 3 months ago #7910 by degekuisde1
Gister op Valentijnsdag een cadeautje als uitbreiding op de belt gekregen; een ring die je op de voorkant kan schroeven en daar een dildo in bevestigen. Voorheen topte hij altijd mij, maar dat doen we al een tijd lang veel minder omdat ik merk dat ik mij de dagen daarna minder voel. Onrustiger in het lichaam, slechter slapen en vlakker qua emoties. Laat mij me maar lekker op hem focussen, dan ben ik het gelukkigst. Zijn voorkeur voor anaal bij hem is ook steeds meer gegroeid, dus dit heeft biedt mij weer een mooie nieuwe handeling. Het was een goede avond en ik voel me relax vandaag, dus doel bereikt.  Wat ook nog wel leuk is, is dat mijn vriend me achterna gaat qua tattooages. Hij wilde mij al vrij snel volgen, maar aangezien ik al m’n lichaamshaar al had laten laseren en dat qua look heel erg goed uitkomt, was dat ook de stap die hij eerst heeft genomen. Van nature ook iets meer groei, dus dat mocht ook wel. Qua corona en lockdowns hebben die behandelingen dus allemaal wat langer geduurd, maar hij is er nu klaar voor en eind maart gaat de eerste naald er in voor hem. Ik ben blij dat ik dit hele proces nu eens kan volgen zonder die eigen ongemakken.
The following user(s) said Thank You: bondiaper

• degekuisde1
  • Nieuw Lid
  • Nieuw Lid
More
11 months 4 weeks ago - 11 months 4 weeks ago #7926 by degekuisde1
Gister 3 jaar geleden had een 27 jarige een orgasme. Gister heeft een 30 jarige al 3 jaar lang geen orgasme meer gehad. En ik ben er zo blij mee! Het is zo fijn om mezelf volledig te kunnen focussen op het plezieren van mijn vriend. Geen focus op eigen opwinding. Puur genieten van hoe hij geniet en hem bevredigen uit een gevoel van liefde en niet van lust, dat maakt mij echt gelukkig.

En nu ook echt een gevoel van trots dat ik tot hier ben gekomen. Heb nu 3 gouden ringetjes om mijn enkelkettinkje (voor elk jaar dus 1) en steeds als ik naar beneden kijk komt dat gevoel van trots weer naar boven. Ik weet ook zeker dat ik er meer van ga maken, want dit is hoe ik wil blijven.Gisteren heerlijk in de watten gelegd. Lekker een keer helemaal geschoren door een barbier en naar de sauna met massages en super gegeten. Sauna natuurlijk wel de belt afgedaan, wat toch naakt blijft voelen, maar aangezien iedereen zich daar zo voelt, is dat geen probleem.

Belt doen we de laatste tijd wel vaker af. Ben op het moment aan het trainen voor de Nijmeegse vierdaagse en met belt en 4x50km zie ik dat niet zitten. Heb vorig weekend wel de eerste keer 50 gelopen tijdens een training en dat ging lekker. Denk dat ik het de volgende keer ga proberen met een plastic kooi, want ik heb toch wel de wens om het gekuist te volbrengen. Ik ga het niet te ver pushen, want eerste doel is echt gewoon die Vierdaagse goed volbrengen, maar als het erbij lukt is het een extra fijne overwinning.
Last edit: 11 months 4 weeks ago by degekuisde1.

More
11 months 3 weeks ago #7928 by bondiaper
Replied by bondiaper on topic Eindelijk een full belt
Proficiat met je 3de kuisheidsverjaardag !

Maar wat ik mij afvraag: weet je pik hoe zich ondertusen te gedragen of steken er zich ondetussens nog 'gevoelens' op ? Wordt je pik nog geprikkeld, bv. tijdens het verwennen van je vriend ?

Time to create page: 0.179 seconds