Eindelijk een full belt

• degekuisde1
  • degekuisde1's Avatar Topic Author
  • Nieuw Lid
  • Nieuw Lid
More
9 months 1 week ago #7932 by degekuisde1
Replied by degekuisde1 on topic Eindelijk een full belt
Dank je! 

Het gebeurt nog wel eens, maar niet veel en ook nooit langdurig. Het zijn eigenlijk meer de verrassende en onverwachtse situaties waar hij nog wel even stijf wordt, maar geen behoefte om dat vast te houden en dan trekt dat ook snel weer weg. Bij het verwennen ligt hij dus eigenlijk ook altijd slap in de belt, maar het is dus wel het echt het gevoel van liefde om hem zien te genieten waar ik juist heel lekker op ga. Ook bij schoonmaaksessies wordt hij niet stijf. Ik weet niet precies, maar heb hem afgelopen jaar denk ik niet meer stijf gezien met de belt los. Pas tijdens een wandeling toen de belt af was wel een korte erectie gekregen, maar kreeg daarbij meer het gevoel van irritatie naar mijzelf en dat was ook snel weg. 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• degekuisde1
  • Nieuw Lid
  • Nieuw Lid
More
7 months 3 weeks ago #7954 by degekuisde1
Heb het succesvol gelopen! Vond het jammer dat het maar 3 dagen waren, maar na de eerste loopdag was ik toch wel blij dat het die dag daarvoor niet was. De eerste 50 km waren ook al erg heet en dat merk je wel, want nooit zo getraind. Ondanks de heuvels op de dag daarna, was dat door de koelte toch een stuk beter te doen. Heb de eerste 2 dagen zonder kooi gelopen en los van blaren geen noemenswaardige klachten, dus wilde graag finishen met kooi en dat is gelukt. Ben wel blij dat ik het alleen die dag heb gedaan, want wel wat roodheid qua irritatie, maar gelukkig geen huid kapot en kan nu lekker rusten. Heerlijk om gisteravond weer met de belt tegen m'n vriend op te kruipen en weten dat hij de komende tijd niet meer af hoeft. 

• ConradsDroom
  • ConradsDroom's Avatar
  • Nieuw Lid
  • Nieuw Lid
  • Gekuist door Clementinesdroom
More
7 months 3 weeks ago #7964 by ConradsDroom
Replied by ConradsDroom on topic Eindelijk een full belt
Heftig, lijkt me, die 50 km gekuist!

Wij wandelen geregeld 5-10 km, soms 15, en bij die langere afstanden voel ik de ring van mijn kooitje altijd wel. Het schuren langs mijn ballen voel ik wel na een langere wandeling. Ik merk wel dat ik er inmiddels wat minder last van heb en dat het ook afhangt van het type onderbroek en broek die ik draag. 

Respect om met een full belt 50 km te hebben gelopen!  

Vanaf 1 augustus 2016 praktisch 24/7 op slot

• degekuisde1
  • Nieuw Lid
  • Nieuw Lid
More
7 months 3 weeks ago #7969 by degekuisde1
Dank! Ja, ondergoed zeker belangrijk. Ik draag nooit meer iets straks met langere pijpen.

50 km gelopen met een slip die hem goed op z’n plek houdt. Gewone kooi draag ik met slip, string of jock. De belt draag ik altijd met een losse boxershort, aangezien je qua stabiliteit niet iets extra’s nodig hebt, maar wel voor hygiene iets tussen de broek en kooi wil hebben. En kan die ook hoger dragen, zodat het de belt ook beter verbergt.

More
1 month 2 weeks ago #8004 by zixje
Replied by zixje on topic Eindelijk een full belt
Hoi!
Hoe is het nu ?
Nog steeds op slot ?
Ik zit ook regelmatig op slot maar (helaas ?) niet gedwongen...
Ik ben benieuwd!

• degekuisde1
  • Nieuw Lid
  • Nieuw Lid
More
1 month 2 weeks ago #8005 by degekuisde1
Yes, gaat nog goed! Gisteravond weer een brons ringetje gekregen. Er hangen er nu 3 gouden, 2 zilveren en 2 bronzen, dus still going strong. Maar zoals jij zegt, gedwongen, zo voelt het voor mij trouwens ook niet meer hoor. Dit is echt wat ik zo wil houden. Ik top nu alleen nog maar in de relatie, met voorbind natuurlijk en daar kan ik elke keer weer van genieten. En hij ook haha.Zijn tattootransformatie vordert ook gestaag. Front, rug en armen zijn klaar en volgende maand gaan ze onder de riem beginnen. Een heerlijk proces om vanaf de zijlijn te volgen.

Time to create page: 0.261 seconds