Eindelijk een full belt
- bondiaper
-
- Admin
-
- Thank you received: 7
Please Log in to join the conversation.
- CBL
-
- Nieuw Lid
-
- Thank you received: 1
degekuisde1 wrote: Vorige week vrijdag inderdaad voor het eerst omgehad naar het werk. Dit gaf toch een zelfde soort spanning als toen ik een gewone kooi voor het eerst omhad naar college.
Heb hem afgelopen week ook de hele week overdag omgehad. Merk dat ik iets bewuster ’s ochtends voor de kledingkast sta, maar gelukkig allemaal goed gegaan.
Slapen is nog steeds opbouwen. Vorige week hebben we steeds nacht wel, nacht niet gedaan. Deze week is het doel 2 nachten wel, 1 nacht niet. Afgelopen 2 nachten best goed geslapen met de gordel. Vannacht gaat hij dus weer even af en dan hopen dat ik morgen en overmorgen ook weer goed slaap met de belt om.
Hoe bevalt het om langere tijd in een full belt te zijn opgesloten Degekuisde?
- degekuisde1
-
Topic Author
- Nieuw Lid
-
Afgelopen week wel weer een aantal dagen afgehad, maar dat was meer omdat ik een paar dagen naar het buitenland moest en dan neem ik toch liever een plastic kooitje mee in de handbagage.

- CBL
-
- Nieuw Lid
-
degekuisde1 wrote: Vorige week voor het eerst een volle week achter elkaar omgehad, met alleen 2 keer kort de voorkant open gehad voor een schoonmaaksessie. Dat is best goed gegaan. Merk dat m’n lichaam er ook met slapen steeds beter aan went en overdag ging het sowieso al makkelijker. Ik ben wel dan nog steeds heel erg bewust dat ik hem draag, maar het heeft ook wel iets beschermends, omarmends, als ik het zo kan omschrijven.
Afgelopen week wel weer een aantal dagen afgehad, maar dat was meer omdat ik een paar dagen naar het buitenland moest en dan neem ik toch liever een plastic kooitje mee in de handbagage.Straks gaat hij weer om en ik verheug me er stiekem wel weer op.
Wauw! Mooi beschreven Degekuisde!

- 360-441-363
-
- Nieuw Lid
-
- Thank you received: 0

Veel succes en geniet ervan, want dat laatste is het zeker: een belt is veel comfortabeler dan een kooitje.
Collared door, eigendom en gekuist object van Sir ThomaS.
- degekuisde1
-
Topic Author
- Nieuw Lid
-

Maar de belt is dus wel echt een tweede huid geworden. Draag hem nu 24/7 en ik merk dat ik er ook al lang niet echt meer mee bezig ben. Je weet dat hij er zit als je er op focust, maar heb wel het idee dat ik al een lange tijd een soort berusting heb gevonden met mijn libido. Als ik mijn vriend vermaak, of hij mij, dan laat hij nog zeker merken dat hij er is, maar het is echt lang geleden dat ik een keer wakker ben geworden van nachtelijke erecties.
Alleen deze zomer een paar weken teruggeswitcht naar m’n oude kooi toen we op vakantie gingen. Deze gordel is niet te verbergen onder een zwembroek, dus dan was dat toch een verstandiger besluit. Je merkt dan meteen dat je toch iets mist als hij een periode niet om is. Naakter dan anders. Bij terugkomst viel het terug wennen ook wel mee. Zodra hij om was voelt het weer als thuiskomen. Paar nachten iets onrustiger geslapen weer, maar wel goed genoeg om gewoon weer door te pakken.
Gezien de huidige situatie, gaat dit nog wel even zo door.

- You are here:
-
Home
-
Forum
-
Open-Forum
-
Open-Discussie en reacties
- Eindelijk een full belt