Kuis het nieuwe jaar in ???

More
3 years 4 months ago #7594 by bondagefans
Replied by bondagefans on topic Kuis het nieuwe jaar in ???
Dat klinkt goed: de derde dag in het nieuwe jaar al kuis. Hopelijk blijft de body-creme goed werken en blijft jouw sleutelhoudster goed volhouden door jou de sleutel niet te geven.
Overigens werkt bij mij baby-olie heel goed maar ik denk dat iedereen zijn eigen product heeft dat het beste werkt. Gewoon proberen.

Please Log in to join the conversation.

• Doubleyou1969
  • Doubleyou1969's Avatar
  • Langdurig lid
  • Langdurig lid
  • Acces Denied...Game Over !!
More
3 years 4 months ago #7595 by Doubleyou1969
Replied by Doubleyou1969 on topic Kuis het nieuwe jaar in ???
Goed om te lezen dat er verbetering in zit. Vroeger gebruikte ik Body Butter van Garniër, maar die kan ik nergens meer krijgen. Toen een gelijkende crème, welke éénmalig verkrijgbaar was bij de Lidl. Meestal "pik" ik wat crème mee van m'n vrouw, want die gebruikt zulks spul dagelijks. Laatste tijd, smeer ik met Nivea essential 24h. Dit blijft lekker vettig, een klein beetje aan de onderkant werkt voor mij prima. En het is een feit, hoe langer je het geheel om kunt houden, des te beter gaat het zitten....tenminste zo werkt het voor mij. Veel succes, en we lezen wel weer mee als je nieuws hebt.
The following user(s) said Thank You: trutje

More
3 years 4 months ago - 3 years 4 months ago #7596 by bondiaper
Replied by bondiaper on topic Kuis het nieuwe jaar in ???
De teller staat ondertussen op 7 dagen, 6 uren en 45 minuten... maar slechts de 3de dag van het nieuwe jaar. Maar: "who cares ?".
In het Kruidvat (en niet het "kruitvat") was er alvast keuze te over maar uiteindelijk heb ik ook deze genomen die momenteel(want dat wisselt al eens) door mijn vrouw wordt gebruikt: "Nivea Body Lotion: verstevigend. Verbetert de huid zichtbaar en verbetert de elasticiteit in 10 dagen".
Nu ja: wat er ook van mag wezen: het resultaat was en is spectaculair. Nog diezelfde avond, bijna ogenblikkelijk verdween alle irritatie en de daaraan verbonden pijn.
Niettegenstaande de hormonen al wat beginnen spelen, is het nu echter nog niet de tijd om aan ophouden te denken want nu pas begint de "lol". En als het zo is dat het kooitje met de tijd beter gaat zitten, dan loont volhouden de moeite. Ik ben alvast niet ontevreden zoals het nu loopt.
Last edit: 3 years 4 months ago by bondiaper.
The following user(s) said Thank You: Doubleyou1969

More
3 years 4 months ago #7597 by zixje
Replied by zixje on topic Kuis het nieuwe jaar in ???

bondiaper wrote: Mooi zixje,

Hier is alvast de eerste horde genomen, waarbij ik deze morgen eigenlijk ook echt zin had in meer...

Aan allen alvast een gelukkig en kuis 2020 en speciaal aan zixje wens ik een sleutelhouder of sleutelhoudster toe zodat je de zin in je eigen lusten zou kunnen uitbesteden zonder dat je er zelf een zeg in hebt.

Hoe doe je dat op dit moment trouwens met dat sleuteltje ? Beschik je over zo'n elektronisch hangslotje met timertje ? Want hiervoor zijn dit toch wel best handige dingetjes.

In ieder geval nog aan iedereen het beste.

Dankjewel!!

Ik heb een 'huisregel' ingevoerd: thuis = op slot.
Buitenshuis is op slot zijn niet mogelijk en als ik niet thuis ben dan is zelfs maar denken aan 'met mezelf spelen' niet iets wat in me opkomt.
Ik doe thuis gewoon mijn gordel om en dan is het prima. Begin hem zelfs te missen als ik hem niet om heb. Wat een goed teken is!
Ben van plan in elk geval januari door te brengen zonder aan mezelf te zitten. Falen = straf. En straf is voor mezelf geboeid het huishouden doen. Ik. Haat Dat. En dus wil ik het niet. En dus wil ik van mezelf af blijven :)

More
3 years 4 months ago - 3 years 4 months ago #7604 by bondiaper
Replied by bondiaper on topic Kuis het nieuwe jaar in ???
Na 9 dagen en 5 uur het kooitje toch moeten uitdoen omdat een en ander te pijnlijk kwam. Bijkbaar is toch nog wat meer fysische gewenning nodig. Maar goed, het had wel wat meer mogen zijn maar voor een eerste keer wat langduriger opgesloten te zijn geweest, mag het resultaat van die eerste keer gerust er zijn.
Nu even de kat uit de boom kijken hoe alles zich hersteld, maar het is de bedoeling om het kooitje zo vlug mogelijk weer om te doen en hier een vervolg aan te breien.
Aan de pik kietelt het nu ent wat en het is maar dat mijn vrouw nog even de deur uit moest, anders waren mijn handjes veilig opgeborgen gebleven in mijn dwangbuis...
Maar ook nu het kooitje uit is blijf ik pik en ballen stevig inwrijven met bodylotion.
Last edit: 3 years 4 months ago by bondiaper.

More
3 years 4 months ago #7607 by bondagefans
Replied by bondagefans on topic Kuis het nieuwe jaar in ???
Jammer dat je moest opgeven maar er komt vast weer gauw een nieuwe periode dat je op slot wordt gezet.
Ikzelf ben afgelopen zaterdag op slot gezet. Weet niet voor hoelang maar ik moet in ieder geval drie kilo afvallen. Dus het zal wel een tijdje duren.

Time to create page: 0.132 seconds