Kuis het nieuwe jaar in ???
- bondiaper
-
Topic Author
- Admin
-
Less
More
- Thank you received: 7
2 years 1 month ago #7847
by bondiaper
Replied by bondiaper on topic Kuis het nieuwe jaar in ???
Ondertussen zijn we na vorige post een jaar en twee maanden verder en ondertussen met wisselend succes verder aan het 'oefenen' met mijn kooitje. Maar die 'stunt' van 1 jaar en 4 maanden geleden heb ik niet meer kunnen herhalen. Nooit langer heb ik dat kooitje langer dan 9 dagen kunnen verdragen... tot vandaag.
Op dat moment blijk ik reeds 12 dagen en 2 uren onafgebroken op slot en er waren moeilijke momenten maar steeds konden de irritaties worden ingetoomd en beperkt. En we zien wel hoe lang dit nog blijft verder duren... Wanneer ik nu echt het moment heb bereikt waarop ik het kooitje kan blijven dragen zonder fysieke problemen, dan kan ik alleen maar jubelen.
Natuurlijk zijn er nu die andere 'ongemakken', maar daar is het heb natuurlijk om te doen. Dat nietig stukje vlees onderaan smeekt om afgerukt te worden en zo lang zonder ook maar enige verspilling van lading was dat stukje vlees ook al niet. We zien wel waar dit verder toe leidt.
Op dat moment blijk ik reeds 12 dagen en 2 uren onafgebroken op slot en er waren moeilijke momenten maar steeds konden de irritaties worden ingetoomd en beperkt. En we zien wel hoe lang dit nog blijft verder duren... Wanneer ik nu echt het moment heb bereikt waarop ik het kooitje kan blijven dragen zonder fysieke problemen, dan kan ik alleen maar jubelen.
Natuurlijk zijn er nu die andere 'ongemakken', maar daar is het heb natuurlijk om te doen. Dat nietig stukje vlees onderaan smeekt om afgerukt te worden en zo lang zonder ook maar enige verspilling van lading was dat stukje vlees ook al niet. We zien wel waar dit verder toe leidt.
Please Log in to join the conversation.
- bondiaper
-
Topic Author
- Admin
-
Less
More
- Thank you received: 7
2 years 1 month ago #7849
by bondiaper
Replied by bondiaper on topic Kuis het nieuwe jaar in ???
En ondertussen de 14 dagen vol gemaakt. Nu eventjes het vlees wat rust gunnen en dan een nieuwe start waarbij het sleuteltje dan door mijn vrouw wordt bijgehouden. 'Let's hope' want dat is de intentie. Hopelijk loopt het een volgende keer even vlot en kunnen we er wat dagen bij doen.
Please Log in to join the conversation.
Time to create page: 0.103 seconds
- You are here:
-
Home
-
Forum
-
Open-Forum
-
Open-Discussie en reacties
- Kuis het nieuwe jaar in ???