Kuis het nieuwe jaar in ???

More
3 years 4 months ago - 3 years 4 months ago #7587 by bondiaper
Replied by bondiaper on topic Kuis het nieuwe jaar in ???
Bondagefans, bedankt. Nog enkele uren te gaan en het onverwachte staat dan toch te gebeuren. Nu is het nog een fijn gevoel dat het kooitje zo vlot zit. Dit kooitje heb ik pas sinds vorige zomer maar door omstandigheden kon ik in het najaar met dit kooitje niet verder oefenen. En ja, die vaseline als smeermiddel bleek niet zo'n goed idee...
Als ik het kooitje fysiek blijf verdragen, ligt mijn lot niet langer in mijn handen...
Ik heb alvast een geldig excuus om hier wat leven in de brouwerij te brengen.
Last edit: 3 years 4 months ago by bondiaper.

Please Log in to join the conversation.

More
3 years 4 months ago #7588 by zixje
Replied by zixje on topic Kuis het nieuwe jaar in ???
Goed bezig en goed om te horen!

Ik ben momenteel ook op slot.
Hoop dat mijn sleutelhouder (ikzelf...) het volhoudt mij op slot te houden.
De bedoeling is in ieder geval om op slot 2020 in te gaan :)

More
3 years 4 months ago #7589 by bondiaper
Mooi zixje,

Hier is alvast de eerste horde genomen, waarbij ik deze morgen eigenlijk ook echt zin had in meer...

Aan allen alvast een gelukkig en kuis 2020 en speciaal aan zixje wens ik een sleutelhouder of sleutelhoudster toe zodat je de zin in je eigen lusten zou kunnen uitbesteden zonder dat je er zelf een zeg in hebt.

Hoe doe je dat op dit moment trouwens met dat sleuteltje ? Beschik je over zo'n elektronisch hangslotje met timertje ? Want hiervoor zijn dit toch wel best handige dingetjes.

In ieder geval nog aan iedereen het beste.

More
3 years 4 months ago #7590 by bondagefans
Replied by bondagefans on topic Kuis het nieuwe jaar in ???
Hoi Bondiaper,
Inmiddels is het al de tweede dag in het nieuwe jaar. Zit je nog steeds op slot? Hopelijk is het je gelukt.

More
3 years 4 months ago - 3 years 4 months ago #7592 by bondiaper
Ja, ondertussen reeds de tweede dag van het nieuwe jaar. En het was een moeilijke dag want waar ik dacht dat de fysische problemen volledig achter de rug waren en ik mij volledig zou kunnen concentreren op het psychische aspect van de kuisheid, heb ik deze morgen -ondanks flink smeren met Nivea-crème- gedurende toch wel enkele uren pijn geleden.
Na het douchen gaat het eerst steeds wat moeilijker, maar komt daarna snel weer in zijn juiste plooi. Maar niet dus deze voormiddag...
Omdat ik op het werk was en het sleuteltje bij mijn vrouw thuis, was opgeven geen optie en op de tanden bijten de enige mogelijkheid.
Na de middag beterde het wat, al was het wat met vlagen.
Met de trein aangekomen in mijn woonplaats meteen een fles dagcrème gaan inslaan en inderdaad is dat toch nog andere stuff: veel vettiger.
Thuis meteen ingesmeerd en reeds direct enig positief effect, al was na enkele uren toch een nieuwe smeerbeurt nodig.
Nu voel ik heel vaag op de achtergrond wat irritatie, maar niet echt pijn zodat opgeven niet langer in overweging wordt genomen. Voor het naar bed gaan nog eens smeren en zo de nacht en daarna een nieuwe dag in.
Morgenavond dan een nieuwe evaluatie: verder doen of toch opnieuw een pauze inlassen ?
En al dacht ik er deze morgen anders over maar voor vandaag zit nog even verderzetten er wel degelijk in.
Wanneer die dagcrème echt de oplossing is, dan vraag ik me wel af waarom ik al zo lang aan het sukkelen ben met vaseline en Nivéa-zalf ?
Last edit: 3 years 4 months ago by bondiaper.

More
3 years 4 months ago #7593 by bondiaper
Een nieuwe dag breekt aan en reeds 6 dagen en 17 uren ononderbroken 'on the way' met het kuisheidskooitje. De stemming is op dit moment echter al heel anders dan gisteren.
In tegenstelling met wat voorzien gisterenavond voor het naar bed gaan niet nogmaals extra ingesmeerd met de body-crème en ook niet tijdens de nacht. Wel een goede nachtrust gehad.
Deze morgen na het douchen wel opnieuw ingesmeerd en nu blijkt het meteen goed te zitten. Een gevoel van gelukzaligheid overmeerstert me omdat ik me nu opnieuw op de kuisheid kan gaan concentreren...

Time to create page: 0.127 seconds