Nachtelijke erecties
- lave
-
Topic Author
- Nieuw Lid
-
Less
More
- Thank you received: 0
3 years 3 months ago #7663
by lave
Nachtelijke erecties was created by lave
Hallo, het is vast al 100 keer gevraagd maar ik kon het zo snel niet vinden.
Sinds een lange tijd ben ik weer eens begonnen te experimenteren met een ball trapped cbt. Mijn full belt is stuk,en dit is makkelijker met werken.Ik heb een Holytrainer V3 en op zich valt deze goed te dragen. Daar waar ik bij andere altijd last had van een bal die zich terug probeerde te trekken de hele tijd geeft dat bij deze geen probleem. Alleen de nachtelijke erecties zijn niet echt prettig zal ik maar zeggen.... Zijn hier nog trucjes voor, of is het gewoon afwachten en hopen dat het went? En hoelang heeft dat wennen bij jullie geduurd?
mvg Lars
Sinds een lange tijd ben ik weer eens begonnen te experimenteren met een ball trapped cbt. Mijn full belt is stuk,en dit is makkelijker met werken.Ik heb een Holytrainer V3 en op zich valt deze goed te dragen. Daar waar ik bij andere altijd last had van een bal die zich terug probeerde te trekken de hele tijd geeft dat bij deze geen probleem. Alleen de nachtelijke erecties zijn niet echt prettig zal ik maar zeggen.... Zijn hier nog trucjes voor, of is het gewoon afwachten en hopen dat het went? En hoelang heeft dat wennen bij jullie geduurd?
mvg Lars
Please Log in to join the conversation.
- slaaf272
-
- Nieuw Lid
-
Less
More
- Thank you received: 2
3 years 3 months ago #7664
by slaaf272
Replied by slaaf272 on topic Nachtelijke erecties
heb ook last van nachtelijke erecties. word dan wakker van de knellende pik in de chastitybuis. moet gewoon uit bed en door de kamer lopen. wachten totdat het weer afzakt. heeft me al veel uren slaap gekost.
hoop dat dit gauw over gaat.
hoop dat dit gauw over gaat.
- knox
-
- Nieuw Lid
-
Less
More
- Thank you received: 3
3 years 3 months ago #7665
by knox
Replied by knox on topic Nachtelijke erecties
Ja, gebeurt inderdaad te vaak! Naar de WC, even plassen doet erectie gelijk afnemen. Voor mij werkt dat. Evt op koude badrand zitten om alles af te laten koelen en dan weer proberen verder te slapen. Succes!
- lave
-
Topic Author
- Nieuw Lid
-
Less
More
3 years 3 months ago #7666
by lave
Replied by lave on topic Nachtelijke erecties
Van een knellende pik heb ik geen last. Het is bij mij de ring die enorm aan mijn ballen trekt.
Even plassen helpt inderdaad ja.
Even plassen helpt inderdaad ja.
- lancelot
-
- Nieuw Lid
-
Less
More
- Thank you received: 2
3 years 3 months ago #7667
by lancelot
Replied by lancelot on topic Nachtelijke erecties
Met de cb6000 had ik ook het probleem van pijn bij nachtelijke erecties. Vervolgens met de Holy Trainer 2 niet. Echter vond ik de hygiëne niet prettig en heb ik deze open cage gekocht:
www.erotik-sjop.com/fetish-bdsm-bdsm-cha...borgen-slot/i/50477/
Daarbij merkte ik dat ik weer last kreeg van de nachtelijke erecties met een 40 mm ring en een 45 mm ring hing te laag. Daarbij ontdekte ik dat bij de modellen van de HT de ring meer ovaal was in de breedte dus heb ik met een bankschroef 45mm ring iets meer ovaal gemaakt zodat die 50 mm breed werd en 40 mm hoog. Daarmee is het nu echt een super fijne kooi geworden.
Mocht je zelf ook gaan buigen doe dit dan wel met de kooi er aan vast, anders buigt het sluit mechanisme ook mee en past de kooi er niet mee op.
Mijn tip is dus vooral: zorg er voor dat de ring niet te hoog is zodat de kooi gaat hangen. En let er op dat de kooi breed genoeg is dat je ballen nog ruimte overhouden bij een erectie.
www.erotik-sjop.com/fetish-bdsm-bdsm-cha...borgen-slot/i/50477/
Daarbij merkte ik dat ik weer last kreeg van de nachtelijke erecties met een 40 mm ring en een 45 mm ring hing te laag. Daarbij ontdekte ik dat bij de modellen van de HT de ring meer ovaal was in de breedte dus heb ik met een bankschroef 45mm ring iets meer ovaal gemaakt zodat die 50 mm breed werd en 40 mm hoog. Daarmee is het nu echt een super fijne kooi geworden.
Mocht je zelf ook gaan buigen doe dit dan wel met de kooi er aan vast, anders buigt het sluit mechanisme ook mee en past de kooi er niet mee op.
Mijn tip is dus vooral: zorg er voor dat de ring niet te hoog is zodat de kooi gaat hangen. En let er op dat de kooi breed genoeg is dat je ballen nog ruimte overhouden bij een erectie.
- lave
-
Topic Author
- Nieuw Lid
-
Less
More
3 years 3 months ago #7668
by lave
Replied by lave on topic Nachtelijke erecties
Qua hygiëne is het wel een dingetje ja. Maar ik heb geen sleutel houder of zo dus dat maakt niet zoveel uit op dit moment. Het is meer een probeersel om eens te kijken of ik er nu wel aan kan wennen.
het is ook alleen s'nachts overdag merk ik er niks van,zelfs niet bij een erectie. Blijkbaar zijn de nachtelijke toch een stuk sterker.
Eigenlijk zou je een op maat gemaakte ring moeten hebben...
het is ook alleen s'nachts overdag merk ik er niks van,zelfs niet bij een erectie. Blijkbaar zijn de nachtelijke toch een stuk sterker.
Eigenlijk zou je een op maat gemaakte ring moeten hebben...
Time to create page: 0.140 seconds
- You are here:
-
Home
-
Forum
-
Open-Forum
-
Open-Discussie en reacties
- Nachtelijke erecties