Ht-v4

More
2 years 5 months ago #7758 by Sjouke
Ht-v4 was created by Sjouke
Goede avond
Ik had nog een vraag
Ik heb de ht-v4 met ring maat 45 en had voor gemak een small kooi genomen waar de penis opzich goed inzat
Ik heb hem vanaf vorige week dinsdag gedragen tot de zaterdag en was er niets aan de hand
echter de zaterdag hele dag weinig gedronken en hele dag buiten in kou gewerkt
bukken en tillen echter de middag voelde ging ik naar de wc en zag ik dat mijn bal rechts best wel wat was opgezet
echt pijn deed het niet maar voelde niet fijn ik heb hem afgedaan
Echter kreeg ik de zondag zo nu en dan een steek door mijn lies naar de rechter bal
Dat ging eigen wel wat door
Woensdag huisarts gebeld en uitgelegd dat ik die steken had en niets over een kuisheid gezegd wel had ik last van aambeien en wat vistels
Huisarts verklaarde dat ik wat verstopt zo zitten op grond van klachten dus aan de poeiers en zalf voor aambeien
Echter zijn de steken wel afgenomen maar het blijft wel wat gevoelig en de plas straal is minder dan voorheen ook had ik dat wel vermeld bij de huisarts
Echt pijn heb ik niet gehad ook in al die dagen geen verkleuring gezien met dragen
Is hier iemand die ook zoiets heeft meegemaakt.

Please Log in to join the conversation.

More
2 years 5 months ago #7762 by CBL
Replied by CBL on topic Ht-v4
Hoi Sjouke,

Op basis van eigen ervaring: niet te lang mee doormodderen: het kan een toeval zijn dat je prostaat aan het opspelen is dan wel een zenuw bekneld is geraakt. Huisarts kan via bloed- en urineonderzoek heel veel uitsluiten dan wel constateren.

Succes!

More
2 years 5 months ago - 2 years 5 months ago #7763 by Sjouke
Replied by Sjouke on topic Ht-v4
Huisarts houd het bij over actieve bekkenbodem
Heb hem verder niets verteld over kuisheid speeltje
Prostaat was bevoeld en was niets mis mee
Verder is er eigen geen pijn meer alleen naar dag staan lopen werken begin ik een spanning te voelen en opgetrokken zak
Na een half uur tot uur in de rust is de spanning of druk weer weg
Ik heb er geen ervaring mee maar ga er vanuit dat het goed komt
Ps hoop het want zou graag weer de sleutels aan mijn vrouw willen geven

Bedankt voor u reactie en mensen die dit hebben gelezen en hebben meegedacht ook bedankt
Last edit: 2 years 5 months ago by Sjouke. Reason: Fouten hersteld

Time to create page: 0.113 seconds