Stilte op het forum
- lancelot
-
- Nieuw Lid
-
Less
More
- Thank you received: 2
2 years 1 week ago #7858
by lancelot
Replied by lancelot on topic stilte...
Het is inderdaad al weer een tijdje wat stiller op dit forum. Wellicht helpt het als kuisheidsforum.nl weer een valide certificaat krijgt. Tip voor de webbeheerder: kijk eens naar een certificaat van letsencrypt.org/. Dit updaten automatisch en zijn gratis.
Ik word bijna maandelijks voor een paar dagen opgesloten. Maar allemaal niet zo extreem zoals sommigen het hier beschrijven. Zij merkt gelijk dat ik behulpzamer ben. Ook ik merk dat ik dan mijn prioriteiten anders leg.
Als kooitje wordt altijd het 5-ringen kooitje gebruikt die te koop is bij erotik-sjop. Door de ring iets meer ovaal te buigen met een bankschroef ging die een stuk prettiger zitten.
Laatste tijd kijk ik zelf regelmatig naar een behindbarz belt. Dat lijkt mij voor in de toekomst wel wat, als dat mag natuurlijk. Zij heeft hier nog niet echt oren naar.
Ik word bijna maandelijks voor een paar dagen opgesloten. Maar allemaal niet zo extreem zoals sommigen het hier beschrijven. Zij merkt gelijk dat ik behulpzamer ben. Ook ik merk dat ik dan mijn prioriteiten anders leg.
Als kooitje wordt altijd het 5-ringen kooitje gebruikt die te koop is bij erotik-sjop. Door de ring iets meer ovaal te buigen met een bankschroef ging die een stuk prettiger zitten.
Laatste tijd kijk ik zelf regelmatig naar een behindbarz belt. Dat lijkt mij voor in de toekomst wel wat, als dat mag natuurlijk. Zij heeft hier nog niet echt oren naar.
Please Log in to join the conversation.
- lise Lynn
-
- Admin
-
2 years 1 week ago #7859
by lise Lynn
Het onschuldige meisje dat alles bijbeent
Replied by lise Lynn on topic stilte...
hoi Lancelot.
het certificaat hoort automatisch vernieuwd te worden via Letsencrypt.
schijnbaar was er iets misgegaan, ik zag in de dashboard dat er een fout was opgetreden.
Inmiddels hersteld.
ik ben overigens altijd bereikbaar op This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Grtjs, Lise
het certificaat hoort automatisch vernieuwd te worden via Letsencrypt.
schijnbaar was er iets misgegaan, ik zag in de dashboard dat er een fout was opgetreden.
Inmiddels hersteld.
ik ben overigens altijd bereikbaar op This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Grtjs, Lise
Het onschuldige meisje dat alles bijbeent

Please Log in to join the conversation.
- lancelot
-
- Nieuw Lid
-
Less
More
- Thank you received: 2
- bondiaper
-