problemen met dragen cb 6000

• 's Avatar Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
12 years 8 months ago #2009 by
hallo,

Ik draag nu sinds een paar weken een CB6000. In het begin eerst een paar uur, en daarna om de zoveel tijd een paar nachten.

Eergisternacht heb ik de CB omgehad en dat ging redelijk goed. Afgelopen nacht ook om gehad en aansluitend ook de hele dag.

Het was voor het eerst dat ik zonder de CB af te doen hem voor langere tijd heb gedragen.

Na het slapen zat mijn penis nog goed in de koker. (opgestroopte voorhuid). Ik ben vanmorgen gaan douchen, en in het rond het kooitje m'n penis schoongespoeld. Niet kort daarna merkte ik dat mijn voorhuid een beetje in het kooitje was geschoven.

De rest van de dag verliep best goed, maar nadat ik een half uur was gaan lopen was mijn halve voorhuid al in het kooitje. Dit heb ik even volgehouden om te kijken of dit problemen met zich meebracht. Ik twijfelde hieraan en had besloten hem toch af te doen.
Het resultaat was dat mijn voorhuid (aan de kant van het toompje) helemaal was opgezwollen.
Eigenlijk een beetje hetzelfde dat je heb als de CB afdoet en dan de afdruk van de 6 kleine gaatjes aan de zijkant van de schacht.

Het opzwellen werd snel wat minder en ik besloot mijn penis toch weer op te sluiten. Ik had mijn eikel weer goed in het kooitje gedaan, maar ik voelde al snel een pijnlijk gevoel aan mijn toompje als ik een erectie kreeg.
Toch besloot ik de CB nog even om te houden, om 1800u vanavond heb ik hem weer afgedaan en ik heb nu best wel last van mijn toompje.

Ik zie dat mensen voor meerdere dagen opgesloten zitten, maar hebben die geen problemen met hun toompje of voorhuid?

En wat kan ik eraan doen? Is het puur dat het gewenning is, of zal ik nooit wennen aan een CB om voor langere tijd om te houden.

Ik heb zelf weer geen problemen met de ring, geen last van schuren ofzo.

ik hoop dat jullie wat suggestisch voor mij hebben.

grtz mstang

Please Log in to join the conversation.

• Doubleyou1969
  • Doubleyou1969's Avatar
  • Langdurig lid
  • Langdurig lid
  • Acces Denied...Game Over !!
More
12 years 8 months ago #2010 by Doubleyou1969
Replied by Doubleyou1969 on topic Re: problemen met dragen cb 6000
Allereerst welkom op het forum. Het probleem wat je ondervind met een opgezwollen voorhuid is oedeemvorming oftwel een vochtophoping. Op zich niets ernstig, komt wel vaker voor in het begin met dragen van een gordel. De eerste tijd ervoor zorgen dat je alles goed vettig houd zodat alles een weg kan vinden in het kooitje. Enige remedie hiervoor is de boel af doen en de zwelling af laten nemen.
GRTZ Doubleyou

• 's Avatar Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
12 years 8 months ago #2011 by
Replied by on topic Re: problemen met dragen cb 6000
heej,
bedankt voor je snelle antwoord.

gelukkig is het niks ernstig. En het ziet er inderdaad best gevaarlijk uit, maar het verdwijnt opzich best snel. Als ik eraan zit is het ook eigenlijk gevoelloos.
Hoe kan ik het vettig houden? Moet ik het kooitje vooraf insmeren met zalf ofzo? En ga ik er ooit aan wennen, zodat ik na verloop van tijd geen last meer heb van de oedeemvoorming?

En wat denk je van het overgevoelige toompje?
Vroeger (toen ik 10 was ofzo) ben ik wel geopereerd aan mijn toompje omdat m'n voorhuid niet over mijn eikel kon. Zou het kunnen zijn ik nu nog steeds van zoiets last kan hebben?

grtz Mstang

• 's Avatar
  • Visitor
  • Visitor
12 years 8 months ago #2013 by
Hallo mstang,

Ik ben nu ook een jaar bezig met vallen en op staan en door ptivé omstandigheden paar maanden zonder geweest, maar nu sinds enkele weken gaat het goed.

Ben nu vanaf vrijdag aan een gesloten dicht en het gaat zoals hier wel meer word beschreven wennen en lijken alsof het een onderdeel is dat bij je lichaam hoort.

Het is voor mij nog bijzonderder omdat mijn vrouw er nu ook meer plezier aan beleefd dan in het begin. Het moet allemaal even gaan settelen en wennen. ik wil nu al niet meer zonder al vraag ik het wel steeds aan haar, maar dat is ook een beetje plagen en vooral testen.

Doei doei.

More
12 years 8 months ago #2014 by knaapje
Replied by knaapje on topic Re: problemen met dragen cb 6000
@ mstang en iedereen die er ook last van heeft

Het leren dragen van een kuisheidsgordel neemt veel tijd in beslag want je lichaam moet er aan wennen. Wees geduldig en neem er ajb de tijd voor, zeker voor kuisheidsgordel dragers geld "haastige spoed is zelden goed".

Onderstaande heb ik gekopieerd van mijn site (link staat bij mijn naam).

Oedeemvorming
Vochtophoping of oedeem bij de penis en of balzak noemt men bij kuisheidsgordeldragers ook wel acuut oedeem.

Bloeddruk oedeem;
Waterrijk oedeem als gevolg van een te hoge bloeddruk. Bv langdurige erectie tijdens het dragen van een kuisheidsgordel, denk aan een nachtelijke erectie. Door de hoge druk op de vaten wordt er te veel vocht uit de bloedbaan richting de weefsels geperst. Complicerende factor is hier dat door de hoge druk ook de afvoer van het lymfevocht stagneert.

Acuut oedeem;
bij een plaatselijke beschadiging van weefsel (een knelling door de ring of kooi) komt er veel eiwit vrij door de afbraak van weefsel. Hier kun je spreken van een (tijdelijk en plaatselijk) eiwitrijk oedeem. De plek zwelt op maar na verloop van tijd neemt de zwelling vanzelf weer af.

Preventie;
Vocht - men dient bij zowel een waterrijk als bij een eiwitrijk oedeem veel te drinken. Denk hierbij aan 2 tot 3 liter per dag! Dat kan water zijn, bouillon, groentesap of kruidenthee. Koffie en alcohol onttrekken vocht aan het lichaam en tellen niet mee.

knaapje, gekuist, cuckold en slaaf van Meesteres Aina www.mrsaina-knaapje.nl

• 's Avatar Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
12 years 8 months ago #2034 by
heej, bedankt voor de uitleg van de voorkomende problemen.

Ik heb denk ik last van de acute oedeemvorming. Maar daar heb ik alleen last van als mijn voorhuid in het (eikelgedeelte) komt zegmaar.
Maar ben ik de enige die daar last van heb?

Als ik mijn penis in de CB doet, dan zorg ik er altijd voor dat mijn eikel voorin zit, eigenlijk altijd zonder voorhuid, of iig zo min mogelijk.

Om die reden heb ik ook vaak last van mijn toompje. Is dit vanzelf sprekend?

Ik vind het trouwens wel een fantastische ervaring. Ik doe het voor mijn vriendin omdat ze het graag wilt, ik merk wel dat ik dan erg aanhankelijk aan haar wordt (om het maar subtiel uit te leggen).

grtz.

Time to create page: 0.133 seconds