op ballen gegeseld worden

• 's Avatar Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
11 years 1 month ago #2997 by
op ballen gegeseld worden was created by
is op ballen gegeseld worden gevaarlijk ? medisch

Please Log in to join the conversation.

More
11 years 1 month ago #2998 by knaapje
Replied by knaapje on topic Re: op ballen gegeseld worden
Wanneer het met beleid gaat, ik heb eens gelezen dat een druk van 50 kilo op je ballen je ballen kan laten knappen. Maar je kan flinke trappen ontvangen en met een liniaal kan er ook hard geslagen worden zonder verdere schade, afgezien van de blauwe plekken. Mmmmmmmmmm

knaapje, gekuist, cuckold en slaaf van Meesteres Aina www.mrsaina-knaapje.nl

• 's Avatar
  • Visitor
  • Visitor
11 years 1 month ago #3004 by
Replied by on topic Re: op ballen gegeseld worden
Ik ben daar echt verslaafd aan.

Maar heb er nog nooit problemen mee gehad, terwijl ik meer dan eens kruipend van de pijn over de grond heb gekropen.

Bovendien hoef ik niet heel harde klappen te krijgen. Als het lang genoeg duurt krimp ik van een zachte tik al in mekaar...

• 's Avatar
  • Visitor
  • Visitor
11 years 1 month ago #3005 by
Overigens heb ik er alleen ervaring mee met commerciƫle Meesteressen. Bij mijn vriendin krijg ik het maar niet voor mekaar...

• 's Avatar
  • Visitor
  • Visitor
11 years 1 month ago #3019 by
Met enige regelmaat mag ik het genot hebben dat de ballen eens flink aan de beurt zijn.
Soms ingebonden en dan flinke tikken met de vlakke hand of een cane vallen mij dan ten deel.
Niet ingebonden ballen maar wijdbeens geknield op handen en voeten dan word er geschopt , geslagen en flink aan getrokken.
En als ik me heel goed gedraag mag ik onder het genot van trekken en slaan op de ballen ( en dat gaat dan echt hard) klaar komen.

In al de jaren heb ik 1 keer een probleem gehad dat er te hard was gemept ofzo en had ik een ontsteking daardoor.
Maar verder nooit schade opgelopen.
Behalve dan een blauwe zeer pijnlijke zak en soms heel gevoelige ballen voor een paar uur.

Time to create page: 0.121 seconds