vraag je.....over op te leggen kuisheid

• 's Avatar
  • Visitor
  • Visitor
9 years 5 days ago #4471 by
Waarom meld je vrouw zich niet. Aan op het forum? Dan kan ik haar misschien een paar tips geven. Er is extra een gelsoten stuk forum waar heyholdsters kunnen praten.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
9 years 2 days ago #4492 by knaapje
Replied by knaapje on topic Re: vraag je.....over op te leggen kuisheid

TOBIES wrote: knaapje en sjatttie

.... kunnen we de link met de maatvoering van Steelworx hiervoor gebruiken (knaapje)?

Ja hoor die maatvoering is standaard en als je deze tekening gebruikt met de gewenste maten zal elke producent voldoende info hebben en anders zullen ze jou benaderen met de open vragen die er zijn.

knaapje, gekuist, cuckold en slaaf van Meesteres Aina www.mrsaina-knaapje.nl

• 's Avatar Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
8 years 11 months ago #4537 by
Goedemorgen.

Even niet op het forum geweest.zit de laatste tijd wat in discussie met mijn partner over de frequentie van sex.Ze wil meer controle en dat gaat ze regelen zegt ze. Ze heeft volgens mij inmiddels een KHG bestelt en ik ga me dan toch schikken in mijn toekomstig "lot". Zal een andere dimensie geven aan dit onderdeel "sex" van de onze relatie. Ben er nog niet zeker van maar wil ook niet alles op het spel zetten. Sex verdienen we gaan het ervaren. Onderdaniger zijn. Fijne zondag forum leden wilde het even kwijt.

More
8 years 11 months ago #4538 by knaapje
[color=#8000FF:3bhbex31]Berust je er maar in, je verliest het toch.
Waarom? Omdat je al gesproken hebt over de mogelijkheid van een kuisheidsgordel, als je al zover bent dan berust je maar in het feit dat je de controle kwijt bent. Je tegenwerpingen zijn alleen nog wat laatste stuiptrekkingen van je macho-mannetje van binnen.[/color:3bhbex31]

• 's Avatar Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
8 years 11 months ago #4542 by
knaapje

Berust je er maar in, je verliest het toch.
Waarom? Omdat je al gesproken hebt over de mogelijkheid van een kuisheidsgordel, als je al zover bent dan berust je maar in het feit dat je de controle kwijt bent. Je tegenwerpingen zijn alleen nog wat laatste stuiptrekkingen van je macho-mannetje van binnen.

Bedankt voor je reactie knaapje.
Weet niet of ik er zelf wel aan zal wennen, je praat over de laatste stuiptrekking van mijn interne macho-mannetje. Je hebt misschien wel gelijk. Zie het ook wel als een vorm van eigen waarde en 'sexueel' gevoel voor mijn partner. Ze is aantrekkelijk en heeft een bijzonder mooi figuur. Daar wil ik elke dag wel van (sexueel) genieten.

Zij vindt zichzelf geen 'lustobject' wat zich maar elke dag aan moet bieden aan haar partner. Natuurlijk geniet ze van onze sex en orgasmes samen, maar de laatste tijd in een minder hoge frequentie dan ik dat zou willen. Met een KGH heeft ze dat volledig in bedwang natuurlijk. Daar is ze inmiddels wel achter. Ik ga het gewoon terug verdienen. Misschien is het dragen van een KGH maar van tijdelijke aard.

Fijne zondag.

More
8 years 11 months ago #4547 by knaapje
[color=#4000FF:1h7zzh3g]De frequentie van seksuele behoefte licht bij ieder mens anders, in dit geval zal jij meer behoefte hebben dan je vrouw. Ook Meesteres Aina had minder behoefte aan seks als ik, als ik nu erover begin mag ik nog langer wachten. Inmiddels is het al zover dat ik mij er helemaal bij neerleg dat ik geen seks heb als ik de Domus Verpa draag. Wel verwen ik Meesteres met vingers, mond en tong.
Ook ik vind Meesteres Aina aantrekkelijk en vind dat Zij een prachtig figuur heeft waar ik wel elke dag seks mee zou willen hebben. Toch gaat het om Haar genot en niet meer om het mijne. Haar genot is voor mij zo belangrijk geworden dat ik Haar zelfs gesmeekt heb om te genieten met andere mannen zonder dat ik uit de kooi hoef, zodat ik in opperste verlangen Haar kan laten en blijven genieten van mijn vingers, mond en tong. Inmiddels heeft Zij te kennen gegeven dat 22 februari aanstaande een avond bezocht gaat worden waar viriele gekleurde mannen daar vrouwen verwennen. Naar verwachting zal ik daar met mijn Domus Verpa uit mijn broek rondlopen en hoop ik dat ik een zeer gelukkig en voldane Meesteres mee naar huis mag nemen en ik als cuckold verder door het leven mag.
Wat ik hiermee bedoel is dat het voor mij een groot voorrecht is om samen met een fantastische vrouw te zijn, wie ik alles wens om het optimale geluk en genot te hebben en mij zelf daarbij weg te cijferen en in opperste opwinding te allen tijde klaar te staan.[/color:1h7zzh3g]

Time to create page: 0.154 seconds