Nieuw in de verzameling!!

• 's Avatar
  • Visitor
  • Visitor
8 years 11 months ago #5048 by
Replied by on topic Re: Nieuw in de verzameling!!
Is dit ook geen psychologisch speeltje? Want je kunt er wel gewoon aan zitten, maar dan ga je jezelf erg straffen. Of zie ik dat verkeerd?

Please Log in to join the conversation.

• Doubleyou1969
  • Doubleyou1969's Avatar Topic Author
  • Langdurig lid
  • Langdurig lid
  • Acces Denied...Game Over !!
More
8 years 11 months ago #5050 by Doubleyou1969
Replied by Doubleyou1969 on topic Re: Nieuw in de verzameling!!
De kooi, mag je t eigenlijk wel zo noemen..., is een flink stuk kleiner als de penis. Vandaar ook de strakke pasvorm. En misschien is t ook wel een psychologische khg, maar geld dat niet voor elke khg. Eén ding is zeker, wakker worden met een erectie is een pijnlijke gewaarwording. Naar de wc gaan om de druk eraf te halen voelt eveneens onprettig, dus psychologisch....ja zeker. Je bent je er de hele dag en bij elke beweging van bewust dat je op slot zit, en toch de vrijheid hebben eraan te zitten, waarna je weer gestraft word. Deze khg schiet z'n doel in ieder geval niet voorbij.

Grtz Doubleyou

• 's Avatar
  • Visitor
  • Visitor
8 years 7 months ago #5239 by
Het filmpje ziet er indrukwekkend uit, mooi device.
Ik ben benieuwd hoe dit op langere termijn bevalt.

• Doubleyou1969
  • Doubleyou1969's Avatar Topic Author
  • Langdurig lid
  • Langdurig lid
  • Acces Denied...Game Over !!
More
8 years 6 months ago #5240 by Doubleyou1969
Replied by Doubleyou1969 on topic Re: Nieuw in de verzameling!!
Het device bevalt eigenlijk heel goed Tom. Pasvorm is perfect en heel toegankelijk om schoon te houden en toch op slot.
Eerste tijd was best pijnlijk om eraan te wennen. Er zit namelijk vrijwel niets om je penis, maar erin wel. En met bepaalde bewegingen voel je dat best wel.
Alertheid is echter wel geboden met dit soort devices waarbij de urethrale plug diep de penis in gaat.

Laatste 1,5 jaar al diverse urineweginfecties gehad, en dat was een paar weken geleden niet anders.
Beginnende vage plasklachten, pijn in de onderrug....Plasje weggebracht naar de huisarts, waar uit kwam dat ik verhoogd glucose had in de urine, maar geen blaasontsteking te zien.
Officieel Diabetes type 2 vastgesteld, en met bloed afname ook een blaas- en nierbekkenontsteking geconstateerd. Met Diabetes onder de leden ben je nu éénmaal gevoeliger voor infecties, vandaar ook de vele blaasontstekingen afgelopen jaren, want dit speelt al een tijdje als ik de film terug ga spoelen.
Na vaststelling van de urineweginfectie laatst toch het device maar afgedaan, maar ja dan verdwijnen de klachten, en daarmee ook de drang om het apparaat toch maar weer om te doen. Eerst weer begonnen met de CB3000...met alle respect hoor...als je RVS gewend bent wil je dat plastic niet meer om.

Inmiddels vandaag alweer 16 dagen aanééngesloten deze weer om. Gebruik wel het kogeltje wat erbij zit zodat er geen vuil in kan komen (ook handig met zwemmen dat er geen water naar binnen kan dringen). Ook inmiddels op de medicatie gezet waar de bloedsuiker van naar beneden gaat hopelijk, waarmee het risico op een ontsteking hopelijk ook kleiner word.

Grtz Doubleyou

• 's Avatar
  • Visitor
  • Visitor
8 years 6 months ago #5241 by
Gelukkig zijn je klachten weer verdwenen.
Zou het niet helpen om het deel dat je inbrengt eerst te desinfecteren, of deed je dat al voor het inbrengen?

More
8 years 6 months ago #5242 by knaapje
Replied by knaapje on topic Re: Nieuw in de verzameling!!
[color=#8000FF:m6h35du5]Beste Doubleyou1969
Door gebruik te maken van een plug breng je toch iets oneigens in de urinebuis en blijkbaar gaat ons lichaam daar anders mee om dan wij willen. Met als gevolg dat het lichaam gaat reageren, mogelijk is er toch een microscopische vervuiling die zich hecht aan de plug en niet aan de urinebuis. Gevolg is bacterievorming die zich richting de blaas vermenigvuldigt en zo in de plooien van de blaas gaat zitten. uiteindelijk resultaat een UWI (urineweginfectie). Nadat ik gestopt ben met een interne plug heb ik geen UWI meer gehad.
Daarom denk ik ook dat een plug alleen gebruikt moet worden tijdens korte draagmomenten als een soort straf. [/color:m6h35du5]

knaapje, gekuist, cuckold en slaaf van Meesteres Aina www.mrsaina-knaapje.nl

Time to create page: 0.142 seconds