Crossfire
-
Topic Author
- Visitor
-
8 years 3 months ago #5412
by
Crossfire was created by
Hallo allemaal,
Was al weer wat jaartjes geleden dat ik hier was, maar was alles kwijt zelfs de naam van deze site, gelukkig weer gevonden via, via en kan of beter gezegd moet ik weer gaan dragen. Ben aan het opbouwen met de Crossfire van Steelworxx deze zit geweldig en ben er ook trots op, maar er zit een oude wond ooit opgelopen met de Birdgage welke steeds terug komt, opbouwen, opbouwen hoor ik steeds, maar dat doe ik. Gisteren de gehele dag vrij geweest. Cockring zit al bijna drie weken onafgebroken, maar met kooi veel beter. Vannacht de Kooi om gehad vanaf 23.00 uur tot 08.30 uur en zag ik dat het tijd werd dat hij weer vrij kwam. de wond word dan beetje klam zeg maar vochtig en ja laat ik hem zitten gaat het niet goed. Nu 14.00 uur weer om gedaan en eens kijken wat hij doet na uurtje of vier. Als hij niet lekker zou zitten oké, maar hij zit perfect.
Ik wacht het af.
Was al weer wat jaartjes geleden dat ik hier was, maar was alles kwijt zelfs de naam van deze site, gelukkig weer gevonden via, via en kan of beter gezegd moet ik weer gaan dragen. Ben aan het opbouwen met de Crossfire van Steelworxx deze zit geweldig en ben er ook trots op, maar er zit een oude wond ooit opgelopen met de Birdgage welke steeds terug komt, opbouwen, opbouwen hoor ik steeds, maar dat doe ik. Gisteren de gehele dag vrij geweest. Cockring zit al bijna drie weken onafgebroken, maar met kooi veel beter. Vannacht de Kooi om gehad vanaf 23.00 uur tot 08.30 uur en zag ik dat het tijd werd dat hij weer vrij kwam. de wond word dan beetje klam zeg maar vochtig en ja laat ik hem zitten gaat het niet goed. Nu 14.00 uur weer om gedaan en eens kijken wat hij doet na uurtje of vier. Als hij niet lekker zou zitten oké, maar hij zit perfect.
Ik wacht het af.
Please Log in to join the conversation.
-
Topic Author
- Visitor
-
8 years 3 months ago #5416
by
Replied by on topic Re: Crossfire
Zondag voor het slapen gaan kooi afgedaan, want de wond was erger geworden. Omdat ik zondag op verjaardag visite moet met mijn Meesteres wil ik gekuist mee, weet dat ze dat waardeert. Heb hem expres tot donderdag afgelaten zodat alles nu eens goed genezen kon. Donderdag om 00.00 uur zag alles er goed schoon en netjes uit en heb ik de kooi voor het slapen gaan om gedaan. S`ochtends even rust gegeven en voor ik naar mijn werk ging hem weer omgedaan. Nu vrijdag 00.00 uur ga ik zo even kijken, maar geef hem rust. Ik moet voorkomen dat alles weer stuk gaat dus ben ik opzoek naar de juiste formule met opbouwen zodat ik na verloop van tijd de sleutels kan overhandigen. Wie weet hoe ik het misschien beter kan doen. Ideeën zijn welkom.
Ook merk ik nu de laatste dagen (Ik let nu op alles) dat s`morgens bij tijd en wijlen mijn zak enorm stijf is de Cockring zit al ruim drie weken aaneengesloten op zijn plaats, maar bij zo een dikke zak lijkt het wel of mijn pik ook veel dikker word. Kan dat met de temperatuur te maken hebben?
Ook merk ik nu de laatste dagen (Ik let nu op alles) dat s`morgens bij tijd en wijlen mijn zak enorm stijf is de Cockring zit al ruim drie weken aaneengesloten op zijn plaats, maar bij zo een dikke zak lijkt het wel of mijn pik ook veel dikker word. Kan dat met de temperatuur te maken hebben?
Please Log in to join the conversation.
Time to create page: 0.129 seconds
- You are here:
-
Home
-
Forum
-
Open-Forum
-
Open-Discussie en reacties
- Crossfire