Hier gaan W/we dan...

• ConradsDroom
  • ConradsDroom's Avatar
  • Nieuw Lid
  • Nieuw Lid
  • Gekuist door Clementinesdroom
More
7 years 7 months ago #5772 by ConradsDroom
Replied by ConradsDroom on topic Re: Hier gaan W/we dan...
Ben benieuwd, hoor graag hoe het loopt.

Vanaf 1 augustus 2016 praktisch 24/7 op slot

Please Log in to join the conversation.

• 's Avatar Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
7 years 6 months ago #5815 by
Replied by on topic Re: Hier gaan W/we dan...
Hallo, sorry dat ik lange tijd niets liet horen, maar was erg druk met mijn nieuwe situatie. De situatie heeft meer gevolgen dan ik eerlijk gezegd zelf verwacht had.

Zo is er om te beginnen mijn peniskooi, waaraan ik sneller dan verwacht gewend ben. Het klinkt hoogstwaarschijnlijk raar omdat ik met deze situatie zelf ingestemd heb, maar toch had ik stiekem gehoopt dat het langer zou duren. Aangezien mijn Meesteres dit al snel door had, kende Ze geen medelijden en moest ik mijn kooi 's avonds en 's nachts aanhouden... Sinds enkele dagen draag ik ze zelfs 24u op 24.

Ook ben ik er niet in geslaagd om het vooropgestelde lichaamsgewicht te behalen door dat ik op mijn werk diverse lunches en diners had. Ik heb dit nog even ter sprake gebracht maar ook hier had mijn Mrs geen aandacht voor. Geen reden, geen medelijden volgens haar. Ook liet mijn huishoudelijke taken te wensen over (was zelfs het vuilnis vergeten buiten zetten, omdat ik in slaapgevallen was op de bank en daarna onmiddellijk gaan slapen was. Dit na waarschuwingen van mijn Mrs enkele uren voor mijn fout. Toen mijn Meesteres hierop inging en ik zuchtend, met mijn ogen rollend reageerde was blijkbaar de maat vol!

Ze vond dit een gebrek aan respect en inzet van mijn kant. Ook had Ze problemen met mijn houding. Als gevolg van dit alles heb ik zoveel minpunten verzameld, dat ik veel kans maak om de komende 2 maanden geen toestemming zal krijgen om klaar te komen op eender welke manier.

Tot overmaat van ramp ben ik eergisteren ook nog eens klaargekomen toen ik haar moest neuken. Ze bekijkt momenteel nog wat de gevolgen hiervan zullen zijn, maar er is nog niets beslist. Zelf denk ik dat ze mijn minpunten zwaar zal opdrijven zodat mijn onthoudingsperiode alleen maar langer zal worden.

Als oplossing voor mijn klaarkomen zonder toelating heeft Mrs alvast dikke anaalcondooms aangeschaft waarvan ik er 2 over mijn paal moet schuiven wanneer ik haar moet neuken. Als toevoeging hieraan is ze opzoek naar een verdovende creme die normaal gebruikt wordt om vroegtijdig klaarkomen tegen te gaan... Ze heeft ook dat beruchte filmpje gevonden en gezien op het net waar men een sissy slaaf ziet die uit zijn kooi mag na een langere periode van kuisheid en waarbij zijn Mrs hem met zulke condooms en creme voorbereidt om hem een namaak vagina te laten neuken. Hij krijgt hier welgeteld één minuut voor, alvorens hij opnieuw opgesloten wordt. Spijtig genoeg sprak deze werkwijze haar ook aan omdat Ze erg zwaar tilt aan mijn klaarkomen zonder toelating van Haar.Volgens haar toont dit vooral een groot gebrek aan respect tov Haar.

Om eerlijk te zijn had ik verwacht dat frustratie en ook boosheid in het begin een onderdeel zouden zijn van dit nieuwe leven. Maar momenteel gaat het voor mij veel verder dan dat... Ik denk zeker niet aan opgeven. Dat zou enkel ook maar eenzijdig gebeuren, aangezien mijn Lady/Meesteres zeker niet zal instemmen ermee te kappen, gezien de korte tijd dat Wwe er nog maar mee bezig zijn. Maar toch moet ik zeggen dat het momenteel een erg grote inpakt op mijn dagelijkse leven en denken heeft. Hoogstwaarschijnlijk zal deze invloed de kentering/verandering teweeg brengen waarover veel koppels over praten?

Dus doorgaan is zeker de boodschap, beter mijn best doen en proberen mijn gedrag bij te schaven....

• ConradsDroom
  • ConradsDroom's Avatar
  • Nieuw Lid
  • Nieuw Lid
More
7 years 6 months ago #5824 by ConradsDroom

Als toevoeging hieraan is ze opzoek naar een verdovende creme die normaal gebruikt wordt om vroegtijdig klaarkomen tegen te gaan...

Emla zalf kan je ervoor gebruiken, fuckpuppy. Maar er zijn meer verdovende middeltjes daarvoor beschikbaar.

• 's Avatar Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
7 years 6 months ago #5850 by
Ik had je een pb gestuurd, is die niet aangekomen Conrad?

• ConradsDroom
  • ConradsDroom's Avatar
  • Nieuw Lid
  • Nieuw Lid
More
7 years 6 months ago #5859 by ConradsDroom
Ik reageer snel fuckpuppy!

• 's Avatar Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
7 years 5 months ago #5937 by
Hier ben ik weer...

Na een drukke periode op professioneel en privé vlak heb ik nog eens de tijd gevonden hier te schrijven.

Om mee te beginnen kan ik melden dat ik zodanig in de fout gegaan ben de laatste weken dat ik ondertussen diep in het rood zit met mijn punten dat mijn release datum (datum van het verwijderen van mijn kooi) momenteel op 18 februari staat. Of ik die dag ook mag klaarkomen of mag neuken tot klaarkomen is NIET zeker. Meesteres is erg teleurgesteld in mijn gedrag. Zo is Ze niet volledig tevreden over mijn huishoudelijk werk. Ook op mijn kledij en lichaamsonderhoud staan punten. Niet grondig genoeg geschoren is het grootste probleem. Ik ben ook nog enkele keren klaargekomen terwijl Zij me neukte met een voorbind en dit dan zonder toestemming. Ook was ik zelfs één keer zo geil dat ik met twee dikke condooms om mijn paal toch nog klaarkwam. Dit alles heeft voor een strenger regime en straf gezorgd.

Op bovenvermelde datum zal Ze oordelen over de manier waarop ik zal verlost worden. Voorlopig verkiest Ze om mij 5 minuten tijd te geven om een pop of namaak kutje/kontje te neuken terwijl Ze mijn ballen en kont pijnigt. Na die 5 minuten geen orgasme is onherroepelijk opnieuw opsluiting.

Ook heeft Ze mijn huistaken regime verzwaard en inspecteert Ze ook grondiger. Als ik mij niet herpak, dan schat Ze het puntensysteem af volgend jaar en zal Ze een totale onthouding invoeren tot minstens juni of juli. En met totaal bedoelt Ze dan ook TOTAAL. Ze zal mij enkel nog melken met een speciale dildo om de 8 weken en verder niks. Ik zal haar dan ook enkel nog mogen neuken met een sleeve over mijn lul of met een voorbind, alhoewel Ze aan dildo's een hekel heeft omdat Ze liever geniet van een echte paal.

Als ik niet voldoe in juni of juli dan heeft Ze ermee gedreigd een 'neukvriendje' of loverboy te zoeken die Haar dan wel degelijk kan bevredigen met een echte lul. Mijn functie zal dan tot huismeid gedevalueerd worden tot minstens het einde van 2016. Om dan opnieuw bekeken te worden....

Ben ervan geschrokken hoe hard Ze tekeer gegaan is toen Ze me dit vertelde. Ze is nog nooit zo Dominant en Onderdrukkend geweest tov mij als op dat moment. De macht die Ze over mij heeft maakt haar harder, ruwer en meedogenlozer...

ik moet me dus herpakken of kom serieus in de problemen te zitten....

Time to create page: 0.122 seconds